تجلیل از مقام آوران دانشگاه تهران در چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور

به گزارش دانشنامه آریایی، مراسم تجلیل از مقام آوران دانشگاه تهران در چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور (15 اسفند) برگزار می گردد.

تجلیل از مقام آوران دانشگاه تهران در چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، مراسم تجلیل از مقام آوران دانشگاه تهران در چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور 15 اسفند برگزار می گردد.

در این مراسم از 269 ورزشکار مقام آور، مربیان و سرپرستان تجلیل می گردد. مجموع مقام های کسب شده تیمی توسط دانشجویان دانشگاه تهران در 24 رشته ورزشی، 11 رشته ورزشی در بخش دختران و 13 رشته ورزشی در بخش پسران، از مجموع 25 رشته برگزار شده در المپیاد، در 23 رشته ورزشی پیروز به کسب مقام اول تا ششم شده اند. دانشگاه تهران، در چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور، در بخش های دختران و پسران به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و در مجموع قهرمان این المپیاد ملی شد. اداره کل تربیت بدنی ضمن قدردانی از مجموعه مدیران، کارشناسان و دانشجویانی که در برگزاری این رویداد بزرگ همکاری داشتند از کلیه این عزیزان برای حضور در این مراسم پرشور که با حضور مسئولان دانشگاه برگزار خواهد شد، دعوت به عمل می آورد. این مراسم چهارشنبه 15 اسفند 1397، ساعت 15:30 در تالار شهید دهشور پردیس علوم برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 191

به "تجلیل از مقام آوران دانشگاه تهران در چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از مقام آوران دانشگاه تهران در چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید