پیروزی نزدیک تیم موسل بز مقابل تیم کشتی ایران، تیم اعزامی به جام کریسمس چگونه انتخاب شد؟

به گزارش دانشنامه آریایی، در پایان جام بین المللی کریسمس در مسکو، شاگردان دیوید موسل بز قهرمان خوشنام و پرآوازه کشتی روسیه با نتیجه 5-5 از سد تیم منتخب کشتی آزاد ایران گذشتند.

پیروزی نزدیک تیم موسل بز مقابل تیم کشتی ایران، تیم اعزامی به جام کریسمس چگونه انتخاب شد؟

به گزارش خبرنگاران، تیم منتخب کشتی آزاد ایران در رقابت های جام کریسمس که طی دو روز پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در مسکو برگزار گشت به مقام دوم دست پیدا کرد.

ابراهیم خواری در 45 کیلوگرم، علی عرب فیروزجائی در 48 کیلوگرم و حسین عزیزی در وزن 110 کیلوگرم به مدال طلا، حسین اصغری در 92 کیلوگرم به مدال نقره و علی قلی زادگان در 55 کیلوگرم، سیدحسن اسماعیل نژاد در 65 کیلوگرم و امیرعلی ثابوته در وزن 80 کیلوگرم به مدال برنز دست پیدا کردند.

با هماهنگی محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی و همچنین دیوید موسل بز که مدیر یک مدرسه ورزش در روسیه است، بعد از برگزاری جام کریسمس، مسابقه ای تیم به تیم برگزار گشت که شاگردان قهرمان سابق المپیک با نتیجه 5-5 و امتیاز فنی 22 بر 20 از سد تیم منتخب کشتی آزاد ایران عبور کردند.

درخصوص اعزام این تیم نوجوان به مسابقات مسکو، محسن کاوه به خبرنگاران گفت: با توجه به مسابقات قهرمان کشوری گذشته نوجوانان، تیم اعزامی از بین نفرات برتر دو استان مازندران و تهران که تیم های برتر ما در آن مسابقات بودند، انتخاب شدند. 5 کشتی گیر از مازندران و 5 کشتی گیر از تهران به همراه یک کشتی گیر از سیرجان و دو مربی از تهران و مازندران به مسکو آمدند و عملکرد خوبی را هم از همه نفرات شاهد بودیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 775

به "پیروزی نزدیک تیم موسل بز مقابل تیم کشتی ایران، تیم اعزامی به جام کریسمس چگونه انتخاب شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی نزدیک تیم موسل بز مقابل تیم کشتی ایران، تیم اعزامی به جام کریسمس چگونه انتخاب شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید