قمری: هوای پرتوآذر را داریم و بخشی از هزینه اردوی اروپایی اش را جبران می کنیم

به گزارش دانشنامه آریایی، خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: براساس مستنداتی که فرانک پرتوآذر به ما ارائه کند، بخشی از هزینه اردوی این رکابزن در اروپا را جبران می کنیم.

قمری: هوای پرتوآذر را داریم و بخشی از هزینه اردوی اروپایی اش را جبران می کنیم

برای لذت بردن از تور اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

خسرو قمری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برگزاری رقابت های بین المللی کوهستان در بروجن گفت: این مسابقات از امروز (دوشنبه) با حضور 34 رکابزن از ایران و هفت کشور دیگر برگزار می گردد و شش هزار یورو جایزه نیز در نظر گرفته شده است. در رقابت های قهرمانی آسیا نیز تقریباً همین تعداد شرکت کننده حضور دارند و در واقع کشش بیشتر از این وجود ندارد. همچنین با توجه به ثبت این رقابت ها در تقویم جهانی و فرصت کسب سهمیه المپیک و اینکه برای نخستین بار است در ایران برگزار می گردد، تعداد کشورهای شرکت کننده بد نیست.

وی در ادامه اضافه کرد: واقعاً برگزاری چنین تورنمنتی در این وضعیت اقتصادی کار بزرگی است که خوشبختانه با کوشش مسئولان استان چهارمحال وبختیاری و شهر بروجن این میزبانی صورت گرفت. قرار بود تعداد کشورها بیش از این هم باشد، اما به یک دلیل خاص این اتفاق رخ نداد و رکابزنان هفت کشور ترکیه، هند، پاکستان، تایلند، مالزی، افغانستان و روسیه به ایران آمده اند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در واکنش به اظهارنظر فرانک پرتوآذر، بانوی ملی پوش کشورمان که گفته است 80 درصد از هزینه اردوی اروپایی اش را از جیب خود پرداخته نموده، بیان نمود: ما در ابتدای امسال مشکلاتی داشتیم، اما قطعاً به پرتوآذر یاری می کنیم و هوای او را داریم. ما بخشی از هزینه اردوی اروپایی پرتوآذر را براساس مستنداتی که ارائه می نماید، جبران خواهیم کرد. البته بخشی از این هزینه ها به وسیله اداره کل ورزش و جوانان استان فارس تأمین شده است. ما سعی می کنیم از کمیته ملی المپیک هم در این خصوص یاری بگیریم.

برگزاری مسابقه بین المللی دوچرخه سواری کوهستان در ایران

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 259

به "قمری: هوای پرتوآذر را داریم و بخشی از هزینه اردوی اروپایی اش را جبران می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قمری: هوای پرتوآذر را داریم و بخشی از هزینه اردوی اروپایی اش را جبران می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید