ترکیب آرسنال برابر برنلی اعلام شد؛ 250 بازی برای اوزیل

به گزارش دانشنامه آریایی، دو تیم برنلی و آرسنال از دقایقی دیگر در چارچوب رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ برتر و در استادیوم ترف مور به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ترکیب آرسنال برابر برنلی اعلام شد؛ 250 بازی برای اوزیل

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاگردان میکل آرتتا امروز و از ساعت 17:30 به وقت ایران باید در استادیوم خانگی برنلی رو در روی این تیم قرار بگیرند. آرسنالی ها در هفته گذشته رقابت های لیگ برتر در ملاقاتی حساس و نزدیک پیروز شدند دو بار از شکست برابر چلسی فرار نمایند و در نهایت به تساوی 2 - 2 برابر آبی پوشان لندنی برسند. با این حال توپچی ها همچنان از شرایط خوبی در لیگ برتر انگلیس برخوردار نیستند و با 30 امتیاز از 24 بازی در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفته اند. در سوی دیگر میدان برنلی واقع شده است که با آرسنال هم امتیاز است و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده چهاردهم ایستاده است. میکل آرتتا و تیمش در صورت پیروزی در بازی امروز می توانند 33 امتیازی شده و خود را تا رده نهم جدول رده بندی بالا کشیده و جای اورتون را با توجه به تفاضل گل بهتر در این پله بگیرند. این ملاقات از اهمیت ویژه ای برای اوزیل برخوردار است چرا که دویست و پنجاهمین بازی خود را برای آرسنال انجام می دهد.

ترکیب آرسنال در ملاقات امروز بدین ترتیب است: لنو، بلرین، موستفی، داوید لوییز، ساکا، ژاکا، گوندوزی، اوزیل، مارتینلی، لاکازت و اوبامیانگ

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 858

به "ترکیب آرسنال برابر برنلی اعلام شد؛ 250 بازی برای اوزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب آرسنال برابر برنلی اعلام شد؛ 250 بازی برای اوزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید