تساوی ایتالیا و آلمان با گلزنی 2 مدافع، سانچس انگلیس را در ومبلی سرافکنده کرد

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران: در شب بازی های ملی، آتزوری در خانه با ژرمن ها مساوی کرد و سه شیر در خانه برابر شیلی تن به شکست داد.

تساوی ایتالیا و آلمان با گلزنی 2 مدافع، سانچس انگلیس را در ومبلی سرافکنده کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در اولین روز از هفته بازی های ملی، شب گذشته چندین دیدار در نقاط مختلف قاره اروپا برگزار گردید که در مهم ترین آنها، در استادیوم جوزپه مه آتزای شهر میلان، تیم ملی ایتالیا میزبان تیم ملی آلمان بود، دیداری که در پایان به نتیجه تساوی یک بر یک انجامید.

در این بازی که یکصدمین بازی تیم ملی آلمان تحت راهنمایی یواخیم لو بود، نخست متس هوملز، مدافع تیم بورسیا دورتموند در دقیقه 8 ژرمن ها را پیش انداخت اما 20 دقیقه بعد ایگناسیو آباته، مدافع میلان کار را به تساوی کشاند. با این نتیجه روند شکست ناپذیری 18 ساله لاجوردی پوشان برابر تیم ملی آلمان حفظ شد.

در دیگر بازی مهم شب گذشته در قاره اروپا، تیم ملی انگلیس در استادیوم ومبلی لندن برابر تیم ملی شیلی با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد که در این دیدار هر 2 گل بازی را الکسیس سانچس، مهاجم تیم بارسلونا در دقایق 7 و 90 به ثمر رساند. در این بازی که تیم ملی انگلیس در آن اولین شکست خانگی خود در سال 2013 را تجربه کرد، شیلی تماماً بر توپ و میدان مسلط بود تا حدی که طرفداران انگلیسی حاضر در استادیوم را وادار کرد در پایان بازی تیم ملی کشور خود را هو نمایند.

جدال تیم ملی آرژانتین و اکوادور، 2 تیم از منطقه آمریکای جنوبی که در مرحله انتخابی جام جهانی نیز رقیب یکدیگر بودند، در استادیوم متلایف شهر نیوجرسی آمریکا با تساوی بدون گل پایان پیدا کرد. آرژانتین در این بازی لیونل مسی، ستاره خط حمله خود را که مصدوم است در اختیار نداشت.

نتایج سایر دیدار های محبت آمیز شب گذشته را در زیر مشاهده می کنید:

هند یک - فیلیپین یک

بلاروس صفر - آلبانی صفر

جمهوری چک 2 - کانادا صفر

لیبی یک - نیجر یک

روسیه یک - صربستان یک

استونی 2 - آذربایجان یک

دانمارک 2 - نروژ یک

ترکیه یک - ایرلند شمالی صفر

ایرلند جنوبی 3 - لتونی صفر

لهستان صفر - اسلواکی 2

اسکاتلند صفر - آمریکا صفر

منبع: تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 360

به "تساوی ایتالیا و آلمان با گلزنی 2 مدافع، سانچس انگلیس را در ومبلی سرافکنده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی ایتالیا و آلمان با گلزنی 2 مدافع، سانچس انگلیس را در ومبلی سرافکنده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید