کوشش پوگبا برای ایجاد انگیزه در بازیکنان منچستریونایتد

به گزارش دانشنامه آریایی، هافبک فرانسوی شیاطین سرخ پس از آغاز ضعیف این تیم در فصل جاری با هم تیمی هایش صحبت کرد.

کوشش پوگبا برای ایجاد انگیزه در بازیکنان منچستریونایتد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، پل پوگبا که سخت در کوشش است تا خود را به بازی امشب (دوشنبه) منچستریونایتد مقابل آرسنال در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس برساند، پس از شکست شیاطین سرخ مقابل وستهام، بازیکنان این تیم را دور هم جمع و برای شان سخنرانی سعی نموده تا آنها را به خود بیاورد. این هافبک فرانسوی در حال حاضر در حال ریکاوری قوزک پایش است.

یک منبع مطلع در باشگاه منچستریونایتد در این باره به نشریه سان گفت: پوگبا پس از بازی با وستهام بازیکنان تیم را گردهم آورد و با آنها صحبت کرد که اتحاد تیمی را حفظ نمایند. او اخیراً روحیه خوبی دارد و هنوز سولسشایر نسبت به او علاقه مند است. پل سعی کرد با استفاده از واژه های خاص بازیکنان را به انجام بازی های بهتر تشویق کند. پوگبا می داند که مسئولیت زیادی در تیم دارد و سعی می نماید برای بازیکنان جوان تر الهام بخش باشد. اعضای کادر فنی تحت تأثیر این کار پل قرار گرفتند و از او قدردانی کردند.

پوگبا 26 ساله که در این تابستان شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی اش از منچستریونایتد مطرح و از دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس هم به عنوان مشتریان وی یاد شده بود، ممکن است در صورت دو برابر شدن دستمزدش و رسیدن به رقم 600 هزار پوند در هفته، در اولدترافورد بماند.

منچستریونایتد در حالی از ساعت 22:30 امشب در استادیوم اولدترافورد به مصاف آرسنال می رود که از 6 بازی اول خود تنها 8 امتیاز کسب نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 435

به "کوشش پوگبا برای ایجاد انگیزه در بازیکنان منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش پوگبا برای ایجاد انگیزه در بازیکنان منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید