تمام رنگ های ردمی نوت 13 پرو پلاس فاش شد

به گزارش دانشنامه آریایی، شیائومی فردا از گوشی های سری ردمی نوت 13 پرو رسما رونمایی خواهد نمود. هفته گذشته، شیائومی ارائه گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس را با پنل پشتی چرمی را رسما تایید کرد و ساعاتی قبل شیائومی رندرهای جدیدی از این گوشی را منتشر نموده که در این تصاویر، شاهد پنل پشتی براق با دو رنگ سفید و مشکی هستیم. شیائومی اعلام نموده که پنل پشتی در این دو مدل، شیشه ای است ولی حس لمس کردن بافت سرامیکی را انتقال می دهد.

تمام رنگ های ردمی نوت 13 پرو پلاس فاش شد

شیائومی برای این گوشی، نمایشگر 6.67 اینچی OLED را در نظر گرفته که طبیعتا دارای رفرش ریت 120 هرتزی است و حسگر اثر انگشت آن زیر نمایشگر قرار گرفته است. چیپست Dimensity 7200 Ultra قلب تپنده این گوشی است که در کنار آن حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت رم قرار گرفته است. باتری قرار گرفته در این گوشی 5120 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که از شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می نماید.

دوربین اصلی گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس مبتنی بر سنسور 200 مگاپیکسلی است و ردمی مدعی شده که می تواند در محیط های تاریک عکس های بسیار خوبی ثبت کند. ضمناً نباید پشتیبانی از گواهی IP68 را از قلم بیندازیم که این یعنی با یک گوشی کاملا ضدآب سروکار داریم. برای ثبت عکس های سلفی باید از دوربین 16 مگاپیکسلی بهره ببرید و ضخامت بدنه به 9 میلی متر می رسد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 شهریور 1402 بروزرسانی: 8 مهر 1402 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2424

به "تمام رنگ های ردمی نوت 13 پرو پلاس فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام رنگ های ردمی نوت 13 پرو پلاس فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید