جاده های خیره کننده در کوه های اطلس، مراکش

به گزارش دانشنامه آریایی، Dades Gorge یا Gorges du Dades , مراکش . که توسط رودخانه Dades کنده‌کاری شده‌بود , اطلس و اطلس اطلس ( یا اطلس کوچک ) را از هم جدا می‌کرد . اخیرا و همسایه Berberian kasbahs به یک جاذبه توریستی معروف تبدیل شدند .

جاده های خیره کننده در کوه های اطلس، مراکش

دره Dades که به نام جاده هزاران Kasbahs نیز شناخته می‌شود , 160 کیلومتر ( 100 مایل ) از Ouarzazate تا شرق Tineghir امتداد دارد . جاده پرپیچ و خم دیدگاه‌های خیره‌کننده به تنگه و kasbahs تاریخی می‌دهد . گردشگران اغلب به این موضوع به عنوان تجربه در مراکش اشاره می‌کنند . Hikers می‌توانند حتی مناظر جالب تری را مورد بررسی قرار دهند . راهنمای تور به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا سازه‌های صخره‌ای شگفت‌انگیز را کشف کنند . پیاده‌روی در تنگه به ویژه نفس‌گیر است , چرا که برخی از مسیرها در عمق این دیواره‌های صخره‌ای سنگی حکاکی شده‌اند .
چرا به آنجا بروی ?
مناظر عالی , سواری شگفت‌انگیز یا پیاده‌روی در تنگه , اردو زدن امکان پذیر است . این منطقه دارای اهمیت تاریخی و تاریخی است .
کی به آنجا بروی ?
از ماه مارس تا ماه مه و از ماه می تا ژوئیه از دره‌های پایینی بازدید کنید .
چطور به آنجا برسیم ?
تنگه بیشتر از Marrakesh یافت می‌شود . بهترین راه برای رسیدن به آن از شهر of است که 116 کیلومتر ( 72 مایل ) از Ouarzazate و 53 کیلومتر ( 32 مایل ) از Tinerhir فاصله دارد .

انتشار: 20 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 24

به "جاده های خیره کننده در کوه های اطلس، مراکش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده های خیره کننده در کوه های اطلس، مراکش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید