جانشین تکواندو کار دوپینگی تعیین شد

به گزارش دانشنامه آریایی، طبق تصمیم مسئولان فدراسیون تکواندو پس از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ نماینده وزن 68- کیلوگرم تیم ملی تکواندو اعزامی به باکو، جایگزین وی معین شد.

جانشین تکواندو کار دوپینگی تعیین شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در روزهای گذشته خبر مثبت اعلام شدن تست دوپینگ رضا کلهر و دانیال بزرگی نمایندگان وزن 68- کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان در مرحله مقدماتی مسابقات گرند اسلم چین، شوک بزرگی به جامعه تکواندو ایران وارد کرد!

خبری که در آستانه اعزام تیم ملی تکواندو به بیست و ششمین دوره مسابقات دنیای باکو، فکر کادرفنی، مسوولان فدراسیون و حتی سایر ملی پوشان را به شدت درگیر نموده، حالا مسئولان فدراسیون تکواندو با توجه به اینکه دانیال بزرگی قرار بود به عنوان نماینده وزن 68- کیلوگرم تیم ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی دنیا اعزام گردد اما با مثبت اعلام شدن تست دوپینگ این تکواندوکار حالا در پی اعزام جایگزین وی هستند.

با توجه به اینکه سایت فدراسیون دنیای برای ثبت نام قهرمانی دنیا در باکو بسته شده و مهلت زمان ثبت نام تمام شده است اما فدراسیون تکواندو کشورمان در کوشش است با نامه نگاری با فدراسیون دنیای متین رضایی را به عنوان نماینده این وزن معرفی کند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1402 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2378

به "جانشین تکواندو کار دوپینگی تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین تکواندو کار دوپینگی تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید