حمله بایدن به ترامپ در پی حملات سایبری اخیر

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران : رییس جمهور منتخب آمریکا بابت حملات سایبری اخیر از دونالد ترامپ و عملکرد دولتش انتقاد کرد.

حمله بایدن به ترامپ در پی حملات سایبری اخیر

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، جو بایدن حملات سایبری اخیر علیه آمریکا را تهدیدی عظیم خواند و گفت: برای این حملات با دقت برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد: دولت ترامپ این حملات سایبری را که تهدیدی عظیم علیه امنیت ملی ماست دست کم گرفته است. ترامپ باید به طور کامل با تیم من برای انتقال روان قدرت و حمایت از آمریکایی ها همکاری کند

رئیس جمهور منتخب آمریکا تاکید نمود: دولت ترامپ در تحقق امنیت سایبری ناکام بوده و ما باید معین کنیم که چه کسی این حملات را انجام داده تا او را مجازات کنیم.

او ادامه داد: تهدیدهای سایبری جزء عظیمترین تهدیدها علیه امنیت ملی ماست. وظیفه ترامپ است که طی چهار هفته آینده از امنیت آمریکا دفاع کند. حملات سایبری گسترده ای که آمریکا در معرض آن قرار گرفته بدون پاسخ نخواهد ماند.

بایدن در خاتمه تاکید نمود: باید زیان های حاصل از این حملات معین و برای پیامدهای آن برنامه ریزی گردد. شواهدی را نمی بینم که این حملات سایبری تحت کنترل درآمده باشد. گزینه های متعددی برای پاسخ به این حملات داریم.

بنا به گزارش رسانه های آمریکا، یک گروه هکری حملات سایبری گسترده ای را علیه نهاد های آمریکایی صورت داده و داده های چندین سازمان دولتی این کشور را سرقت کرئه اند.

گفته می گردد طی هفته اخیر ده ها حمله سایبری علیه نهاد های حساس آمریکا از جمله وزارت خزانه داری، وزارت امنیت داخلی و مراکز هسته ای این کشور اجرا شده که مقامات آمریکا را به شدت نگران نموده و احتمالا در این حملات اطلاعات بسیار مهمی به سرقت رفته است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1532

به "حمله بایدن به ترامپ در پی حملات سایبری اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله بایدن به ترامپ در پی حملات سایبری اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید