خبرنگاران لیورپولِ کلوپ دفاع کردن بلد نیست حتی از عنوان قهرمانی

به گزارش دانشنامه آریایی، تهران- خبرنگاران- تیم تحت هدایت یورگن کلوپ در فصل آینده به جای آنکه شکارکننده باشد، خود شکار است. مرد آلمانی بر این باور است که لیورپول از عنوان قهرمانی دفاع نمی کند بلکه به قهرمانی بعدی حمله ور خواهد شد.

خبرنگاران لیورپولِ کلوپ دفاع کردن بلد نیست حتی از عنوان قهرمانی

منچسترسیتی پس از قهرمانی در فصل گذشته، به نخستین تیم لیگ جزیره بدل شد که در یک دهه اخیر دو بار متوالی جام قهرمانی را بالای سر می برد؛ موضوعی که مهر تاییدی است بر ماهیت رقابتی لیگ برتر انگلیس.

پپ گواردیولا به تازگی گفته است که در دیدار روز پنجشنبه تیمش برابر لیورپول در ورزشگاه اتحاد، سیتیزن ها برای قرمزهای آنفیلد تونل افتخار خواهند بست.

کلوپ با وجود پذیرفتن این ادای احترام، به خوبی می داند که تیم هایی همچون سیتی و چلسی و منچستریونایتد، فصل آینده برای به چالش کشیدن برتری لیورپول قدرتمندتر از گذشته باز خواهند گشت.

در این بین، مرد آلمانی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: ما از عنوان قهرمانی دفاع نمی کنیم بلکه به عنوان بعدی حمله خواهیم کرد. تصور ما این است که در میانه راه هستیم نه خاتمه آن؛ در واقع خاتمه کار زمانی است که بازنشسته شویم.

وی ادامه داد: زمانی که فکر می کنید به اوج رسیده اید، درست لحظه ای است که در سراشیبی افتاده اید اما ما چنین حسی نداریم. صادقانه بگویم، هنوز راضی نشده ام. بی شک این دستاورد قدمی بی اندازه بزرگ است اما چیزی نیست که 20 سال بعد، زمانی که بازیکنانم را ببینیم، در موردش با آنان حرف بزنم.

شاگردان کلوپ با 23 امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده صدرنشین لیگ بوده و می توانند رکورد امتیازی جدیدی را از خود برجای گذاشته و از رکورد 100 امتیازی فصل گذشته سیتی عبور کنند.

کلوپ در ادامه اضافه نمود: اختلاف امتیاز وجود دارد و فکر نمی کنم دیگر چنین فاصله امتیازی رخ دهد؛ با این حال باید در خاتمه فصل ببینیم که این فاصله چقدر خواهد بود. بدیهی است که سیتی تیم برجسته ای است؛ یونایتد نیز در فرم قابل توجهی قرار گرفته است و چلسی هم همینطور. تاتنهام هم به خواب نخواهد رفت؛ شرایط برای آرسنال، لستر و بسیاری دیگر از تیم ها نیز به همین منوال است.

کلوپ هفته جاری اخبار خوبی دریافت کرد و با شنیدن خبر تعویق جام ملت های آفریقا به سال 2022، اطمینان حاصل کرد که بازیکنانی همچون محمد صلاح، سادیو مانه و نبی کیتا را در جریان برهه ای حساس در اختیار خواهد داشت.

وی در این باره نیز شرح داد: راضیم که جام ملت های آفریقا به تعویق افتاد اما از دلیل این اتفاق راضی نیستم؛ برای ما خبر خوبی است اما نه بهانه ای برای جشن دریافت.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1226

به "خبرنگاران لیورپولِ کلوپ دفاع کردن بلد نیست حتی از عنوان قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران لیورپولِ کلوپ دفاع کردن بلد نیست حتی از عنوان قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید