تور ارزان ایتالیا: شکست تلخ میلان مقابل ساسولو در شب اخراج رومانیولی، پیروزی سخت منچسترسیتی برابر وستهم

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرگزاری خبرنگاران- میلان پس از باخت بد مقابل فیورنتینا، در مقابل ساسولو هم حرف برای گفتن نداشت.

تور ارزان ایتالیا: شکست تلخ میلان مقابل ساسولو در شب اخراج رومانیولی، پیروزی سخت منچسترسیتی برابر وستهم

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، آن ها تنها یک بار از روی نقطه کرنر به گل رسیدند اما در مقابل فرصت های بی شماری به رقیب دادند که خوش شانس بودند که تنها سه گل دریافت کردند. به نظر می رسد استفانو پیولی احتیاج دارد تا این بحران کوچک را حل نماید. دو تیم میلان و ساسولو در استادیوم سن سیرو به مصاف هم رفتند. در حالی که به نظر می رسید میلان با گل السیو رومانیولی توانسته سوار بازی گردد، دو گل فوق العاده زیبا از جانلوکا اسکاماکا، روسونری را وارد شوک بزرگی کرد. پس از نیمه دوم بازیکنان میلان نتوانستند فزونی خود را تکرار کند و ساسولو توانست در یک صحنه به گل سوم هم دست پیدا کند.

میلان بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود می توانست به وسیله تیمو باکایوکو به گل اول دست یابد، اما ضربه این بازیکن از فاصله ای قابل توجه با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. اما حملات روسونری ادامه یافت و این تیم در دقیقه 20 به گل اول رسید. روی ارسال دقیق کرنر از سوی تئو هرناندز از سمت چپ، این السیو رومانیولی بود که با ضربه سر تماشایی خود پیروز به باز کردن دروازه ساسولو شد.

اما ساسولو در صدد جبران برآمده و خیلی زود به گل تساوی دست یافت. روی پاس راسپادوری، اسکاماکا پشت محوطه میلان صاحب موقعیت شده و با یک ضربه مهار نشدنی و فوق العاده به گوشه دروازه، به زیبایی پیروز به زدن گل تساوی ساسولو شد. اما در دقیقه 33 ساسولو به گل دوم هم رسید. ضربه اسکاماکا در محوطه جریمه با عکس العمل مایگنان همراه بود، اما توپ بعد از برخورد به سیمون کیائر به شکل اتفاقی تبدیل به گل شد و مدافع دانمارکی روسونری دروازه خود را باز کرد.

دقایقی بعد این بار راسپادوری با نفوذ به محوطه فرصت زدن گل سوم را هم داشت، اما ضربه زمینی او را مایک مایگنان به زیبایی مهار کرد تا در نهایت نیمه نخست با فزونی 1-2 ساسولو به اتمام برسد. میلان نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان دقایف ابتدایی فرصت داشت به گل تساوی دست یابد، اما ضربه زلاتان از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در دقیقه 65 ساسولو به گل سوم هم دست یافت. دومنیکو براردی در گوشه سمت راست محوط صاحب فرصت شده، رومانیولی را جا گذاشت و با ضربه ای زمینی از بین پاهای مایگنان پیروز به زدن گل سوم تیمش هم شد. روسونری بلافاصله فرصت داشت اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه سر کیائر روی ارسال مسیاس با حداقل اختلاف به بیرون رفت. لحظاتی بعد و در دقیقه 74 این بار مسیاس در سمت چپ محوطه صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه زمینی او را کانسیلی به خوبی مهار کرد. دقایقی بعد السیو رومانیولی از زمین اخراج شد تا کار روسونری برای بازگشت دشوارتر از قبل گردد. در ادامه میلان رمقی برای بازگشت نداشت و در نهایت ساسولو با نتیجه 1-3 به پیروزی رسید.

- منچسترسیتی با درخشش و تاثیرگذاری گوندوعان روی هر دو گل این تیم، سه امتیاز این بازی را کسب کرد. منچسترسیتی و وست هم در چارچوب بازی های هفته سیزدهم فصل 22-2021 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در نهایت منچسترسیتی با نتیجه 2-1 وست هم را شکست داد و به رده دوم جدول لیگ برتر بازگشت. بدین ترتیب فاصله وست هم با رده سوم افزایش پیدا کرد. آیمریک لاپورت با دریافت کارت زرد در این بازی، پنج کارته شد و مقابل استون ویلا بازی نخواهد کرد. ایلکای گوندوعان باز هم نمایش درخشانی داشت و یک گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد. فابیانسکی، دروازه بان وست هم در این ملاقات 6 سیو داشت اما نتوانست مانع پیروزی سیتیزن ها گردد.

منچسترسیتی 1-0 وست هم؛ ایلکای گوندوعان 33`: ریاض محرز توپ را با ارسالی زمینی به ایلکای گوندوعان که مقابل دروازه وست هم قرار داشت، رساند و این هافبک آلمانی به راحتی گل اول منچسترسیتی را به ثمر رساند.

منچسترسیتی 2-0 وست هم؛ فرناندینیو 90`: ایلکای گوندوعان با یک پاس کاتبک توپ را به فرناندینیو رساند. فرناندینیو نیز با شوتی زیبا از روی خط طولی محوطه جریمه وست هم، گل دوم سیتیزن ها را به ثمر رساند.

منچسترسیتی 2-1 وست هم؛ مانوئل لانزینی 4+90`: مانوئل لانزینی که به عنوان بازیکن تعویضی برای وست هم به بازی آمد، با یک شوت فوق العاده زیبا از پشت محوطه جریمه، تک گل وست هم در این ملاقات را به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2031

به "تور ارزان ایتالیا: شکست تلخ میلان مقابل ساسولو در شب اخراج رومانیولی، پیروزی سخت منچسترسیتی برابر وستهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: شکست تلخ میلان مقابل ساسولو در شب اخراج رومانیولی، پیروزی سخت منچسترسیتی برابر وستهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید