خبرنگاران مسابقه ملی طراحی هواگردهای عمود پرواز برگزار می گردد

به گزارش دانشنامه آریایی، تهران- خبرنگاران- هماورد ملّی توسعه در فناوری صنعت هوایی با مشارکت دانشگاه ها و صنایع، در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع برگزار می گردد.

خبرنگاران مسابقه ملی طراحی هواگردهای عمود پرواز برگزار می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع، هماورد ملّی توسعه در فناوری صنعت هوایی با شعار جهاد علمی، جهش فناوری و با ابتکار و حمایت مادی و معنوی سازمان صنایع هوایی و همکاری انجمن هوافضا و مشارکت دانشگاه های کشور برگزار خواهد شد.

سرتیپ دوم افشین خواجه فرد مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع هدف از برگزاری این هماورد را ارتقاء صنعت هوایی کشور در تعامل علمی و فنی با دانشگاه ها، ایجاد روحیه خودباوری در دانشجویان و فارغ التحصیلان و همچنین کشف استعدادهای فنی مهندسی در حوزه های هوافضا از میان دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی مطرح نمود.

وی برگزاری هماورد ملّی توسعه با موضوع طراحی هواگردهای عمود پرواز را فرصتی مناسب برای به کارگیری پایدار ظرفیت های مستعد داخلی در صنعت هوایی دانست و اضافه کرد:مسأله مطرح شده در این هماورد منطبق بر علم روز جهان بوده و به RFP درخواست برای پیشنهاد ارائه شده، پاسخ داده خواهد شد.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع توضیح داد: با توجه به شناسایی چالش ها و گلوگاه ها در تمامی بخش های تخصصی، در مسابقات آینده، غیر از رشته هوافضا، سایر رشته های مهندسی نظیر مهندسی مکانیک، برق، مواد و متالورژی و... نیز به حل چالش های هر حوزه خواهد پرداخت.

خواجه فرد اولویت استخدام، کسر از خدمت وظیفه و آموزش های تخصصی رایگان حین برگزاری و جوایز متنوع و نقدی را از ویژگی های این مسابقات برشمرد و گفت: انگیزه های تشویقی در این مسابقات، هماورد ملّی توسعه را به طرحی جذاب در میان دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی تبدیل می نماید.

وی از اعضای هیأت علمی دانشگاه ها، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی دعوت بعمل آورد تا با مشارکت در این هماورد ملّی، علاوه بر بهره مندی از جوایز ارزشمند مادی و معنوی در نظر گرفته شده، موجب اعتلای هرچه بیشتر صنعت هوایی کشور شوند.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www.aiodc.ir و تماس با شماره 66078174 اطلاعات لازم درخصوص این هماورد را کسب نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1318

به "خبرنگاران مسابقه ملی طراحی هواگردهای عمود پرواز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسابقه ملی طراحی هواگردهای عمود پرواز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید