دودستگی در ملوان: پورغلامی بماند، پورغلامی برود

به گزارش دانشنامه آریایی، در ملوان، گروهی موافق ادامه همکاری فرهاد پورغلامی هستند و عده ای دیگر که مالک باشگاه هم جزو آن هاست معتقدند این مربی باید اخراج گردد و جای خود را به مربی دیگری بدهد.

دودستگی در ملوان: پورغلامی بماند، پورغلامی برود

به گزارش خبرنگاران ،بعد از شکست مقابل شهرداری ماهشهر، ملوان هنوز خودش را پیدا نکرده و مسائل این تیم به سرانجام نرسیده. ملوان نه سرمربی دارد و نه اراده ای برای انتخاب یک گزینه جدید که بیاید و کارش را شروع کند. هیات مدیره باشگاه هم به دو گروه تقسیم شده. گروهی موافق ادامه همکاری فرهاد پورغلامی هستند و عده ای دیگر که مالک باشگاه هم جزو آن هاست معتقدند این مربی باید اخراج گردد و جای خود را به مربی دیگری بدهد.

برای سرانجام دادن به حرف و حدیث ها، جلسه هیات مدیره باشگاه ملوان، شنبه شب برگزار گردید و بیش از 7 ساعت طول کشید اما در نهایت با اختلاف نظر اعضا و بدون نتیجه به سرانجام رسید. مالک باشگاه ملوان در خصوص نیمه کاره ماندن جلسه می گوید: از نظر ما فرهاد پورغلامی دیگر سرمربی ملوان نیست. ما اختیارات و امکانات کافی را در اختیار ایشان قرار دادیم و متاسفانه نتیجه مطلوب حاصل نشد. از ایشان بابت زحمات شان تشکر می کنیم و حالا فقط می خواهیم خواسته مردم و طرفداران که بازگشت مازیار زارع و پژمان نوری است را برآورده کنیم. بنابراین با آقای پورغلامی که بر خلاف خواسته های ما و طرفداران از ابتدای فصل مدیریت درستی روی این قضیه نداشتند و همچنین نتایح مناسبی کسب نکردند قطع همکاری می کنیم.

رفیع نیا از عدم همکاری نیروی دریایی هم دلخور است: متاسفانه نمایندگان نیروی دریایی در هیات مدیره با وجود اینکه اکثریت آرا با ما است، مقابل این خواسته مقاومت می نمایند و اجازه نمی دهند به نتیجه برسیم. آن ها معتقدند باید کادر فنی فعلی 2 بازی دیگر روی نیمکت ملوان باشند. با این اوصاف و تا زمانی که خواسته به حق طرفداران محقق نگردد، ادامه کار برای ما میسر نیست. اینکه یک روز مانده به دیدارمان در لیگ هنوز تکلیف نیمکت تعیین نیست واقعا برای ملوان زننده است . تاکنون بالای دو میلیارد هزینه کردم هیچ چیز هم نمی خواهم. فقط بخاطر شهرم و عشقم ملوان، این کار را کردم و نمی خواهم تیم ما مسیر پاس و ابومسلم را طی کند و در نهایت نابود گردد.

همچنین در سرانجام جلسه هیات مدیره ملوان، محمدرضا بدیعی فر استعفا داد. استعفایی که بیشتر شبیه یک نمایش است تا اینکه واقعی باشد. چون بدیعی فر سال ها در هیات مدیره ملوان حضور داشته و بعید است به همین سادگی، این جایگاه را از دست بدهد.

با وجود این اختلاف های عجیب، قرار شد تا تصمیم گیری بعدی، کادر فنی فعلی بدون حضور فرهاد پورغلامی تیم را مقابل فجرسپاسی در بازی روز دوشنبه راهنمایی نمایند. اتفاقی که می تواند 3 امتیاز دیگر از ملوان بگیرد و این تیم همچنان در قعر جدول رده بندی باقی بماند.

بیشتر بخوانید:

پورغلامی: من نگفتم پژمان و مازیار نباشند

9-یک

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 99

به "دودستگی در ملوان: پورغلامی بماند، پورغلامی برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دودستگی در ملوان: پورغلامی بماند، پورغلامی برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید