دومین گورخر باغ وحش صفادشت تلف شد

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست استان تهران گفت: امروز دومین گورخر باغ وحش صفادشت هم تلف شد و علت مرگ آن در دست آنالیز است.

دومین گورخر باغ وحش صفادشت تلف شد

جهت دریافت خدمات قیمت ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محمد کرمی گفت: در چند روز اخیر طی بازدید هایی که از باغ وحش صفادشت ملارد داشتیم با شرایط جدیدی از دومین گورخر باغ وحش روبرو شدیم و کاملا بی حال و تحت نظارت دامپزشک در حال تغذیه دارو های ویتامین بود، اما صبح امروز رئیس باغ وحش طی تماس تلفنی به ما گفت که دومین گورخر نیز تلف شده است.

وی ادامه داد: عوامل محیط زیست و تیم دامپزشکی در باغ وحش مستقر و در حال نمونه برداری از لاشه گورخر تلف شده هستند.

آقای کرمی در پاسخ به اینکه علت مرگ نخستین گورخر آفریقایی هم معین شد یا خیر؟ گفت: هنوز علت مرگ نخستین گورخر آفریقایی معین نشده است و تیم دامپزشکی نظر خود را اعلام نکرده است و منتظریم باتوجه به تلف شدن گورخر دوم تیم دامپزشکی نتیجه نهایی را به ما اعلام نماید.

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست استان تهران در پاسخ به اینکه آیا علت مرگ این گورخر ها به دلیل شرایط اقلیمی کشور ما بوده است؟ اضافه نمود: نسبت به اینکه آیا تلف شدن گورخر ها مربوط به شرایط اقلیمی کشور ما بوده است یا خیر، نمی توان اظهارنظری کرد چراکه اگر چنین موضوعی وجود داشت گورخر سوم نیز باید تلف می شد و گورخر سوم هیچ مسئله ای ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، وی اضافه نمود: منتظر نتیجه نهایی آنالیز سازمان دامپزشکی درخصوص علت مرگ گورخر ها هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1783

به "دومین گورخر باغ وحش صفادشت تلف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین گورخر باغ وحش صفادشت تلف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید