دیدار وزیر خارجه ایتالیا با مقامات لبنانی

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران: وزیر خارجه ایتالیا امروز چهارشنبه برای گفت و گو و رایزنی در خصوص مسائل دوجانبه و منطقه به دیدار رئیس جمهوری لبنان، رئیس مجلس نمایندگان و وزیر خارجه ین کشور شتافت.

دیدار وزیر خارجه ایتالیا با مقامات لبنانی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ال.بی.سی؛ اِما بونینو وزیر خارجه ایتالیا که برای دیدار با مقامات لبنانی به بیروت سفر نموده است امروز چهارشنبه با حضور در کاخ بعبدا با میشل سلیمان رئیس جمهوری لبنان دیدار و گفت و گو کرد. در این دیدار مقدمات و روند آماده سازی برگزاری کنفرانس 5 مارس رُم به منظور حمایت از ارتش لبنان مورد بحث و آنالیز طرفین نهاده شد.

پس از این دیدار بونینو با حضور در عین التینه با نبیه بری رئیس مجلس لبنان دیدار داشته و به آنالیز تحولات داخلی لبنان و رویدادهای منطقه پرداختند. همچنین فعالیت نیروهای یونیفل در جنوب لبنان از محورهای مذاکرات طرفین بود.

پس از دیدار با نبیه بری نیز وزیر خارجه ایتالیا به دیدار عدنان منصور سرپرست وزارت خارجه لبنان رفت. در این دیدار پرونده مهاجران غیرقانونی، موضوع آوارگان سوری و تأثیرات وضعیت سوریه بر منطقه آسیای غربی و محیط بین المللی مورد آنالیز نهاده شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 440

به "دیدار وزیر خارجه ایتالیا با مقامات لبنانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار وزیر خارجه ایتالیا با مقامات لبنانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید