روسای مجالس مالزی، کنیا و افغانستان به لاریجانی تبریک گفتند

به گزارش دانشنامه آریایی، روسای مجالس مالزی، کنیا و افغانستان در پیغام های جداگانه ای انتخاب مجدد لاریجانی را به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی تبریک گفتند.

روسای مجالس مالزی، کنیا و افغانستان به لاریجانی تبریک گفتند

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه پارلمانی خبرنگاران، تان سری امین رئیس مجلس نمایندگان مالزی، اکوی ایتورو رئیس مجلس سنا، جاستین موتوری رئیس مجلس ملی جمهوری کنیا و فضل هادی مسلم یار رئیس مشرانو جرگه شورای ملی افغانستان، با صدور پیغام های جداگانه ای انتخاب مجددعلی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی، را تبریک گفتند.

رئیس مجلس مالزی در پیغامش بر توسعه و تقویت روابط محبت آمیز فی مابین مالزی و ایران و ایران و ارتقای سطح دیپلماسی پارلمانی در کشور و تداوم آن تأکید کرد.

روسای مجالس سنا و ملی کنیا نیز در پیغام های خود انتخاب مجدد علی لاریجانی را نشانه باور قاطع نمایندگان مجلس ایران در شایستگی ایشان بر راهبردی و ریاست مجلس شورای اسلامی دانستند.

همچنین رئیس مشرانو جرگه شورای ملی افغانستان در پیغام خود با اشاره به روابط محبت آمیز میان جمهوری ملی افغانستان و جمهوری اسلامی ایران که مبتنی بر علایق تاریخی، فرهنگی و دینی است، بر تحکیم این روابط در راستای ثبات و امنیت در منطقه و پیشرفت و سعادت ملت در کشور تاکید نمود.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 546

به "روسای مجالس مالزی، کنیا و افغانستان به لاریجانی تبریک گفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسای مجالس مالزی، کنیا و افغانستان به لاریجانی تبریک گفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید