سخنگوی صنعت برق: منازل با 10 درصد صرفه جویی روشن و گرم می ماند

به گزارش دانشنامه آریایی، سخنگوی صنعت برق تاکید نمود از همه هموطنان انتظار داریم که مصرف برق و گاز خود را مدیریت نمایند.

سخنگوی صنعت برق: منازل با 10 درصد صرفه جویی روشن و گرم می ماند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق گفت: هم اکنون به دلیل آنکه اولویت کشور تأمین گاز بخش خانگی است تا مسئله ای در گرمایش منازل هموطنان ایجاد نشود، میزان گاز تحویلی به نیروگاه ها متناسب با این شرایط کاهش یافته است.

سخنگوی صنعت برق با بیان این که در این شرایط نیروگاه ها باید از سوخت مایع استفاده نمایند، اعلام نمود: با توجه به مسائل تأمین سوخت در مناطق سردسیر و برفی کشور، از هموطنان درخواست می کنیم با درک این شرایط، نسبت به کاهش مصرف خود اقدام و کارکنان صنعت برق و گاز را در تداوم خدمت رسانی کمک نمایند.

رجبی مشهدی با اشاره به ضرورت کاهش مصرف برق و گاز تأکید کرد: استفاده بیشتر از نور طبیعی و خاموش کردن لامپ های اضافی، تنظیم وسایل گرمایشی در دمای آسایش، پوشیدن لباس گرم در منزل و جلوگیری از هدر رفت انرژی نسبت به کاهش مصرف انرژی در زمستان راه چاره های ساده و بدون هزینه برای عبور از این شرایط است.

وی با بیان اینکه با 10 درصد صرفه جویی، منازل تمامی هموطنان روشن و گرم می ماند، گفت: از همه هموطنان انتظار داریم که مصرف برق و گاز خود را مدیریت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 879

به "سخنگوی صنعت برق: منازل با 10 درصد صرفه جویی روشن و گرم می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی صنعت برق: منازل با 10 درصد صرفه جویی روشن و گرم می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید