سفر به بریستول ، سفری رویایی به شهری انگلیسی

به گزارش دانشنامه آریایی، طی سفر به انگلستان، به من پیشنهاد شد تا شهر بریستول را به همراه هیتر که در سفر قبل ملاقات نموده بودم، سیاحت کنم. در طول سفر به انگلستان وقتی جهت سفر خود را شرح می دادم، همه می گفتند: بریستول؟ آنجا چیز زیادی برای دیدن وجود ندارد. لازم نیست که بگویم انتظار پایینی داشتم، اما مطمئن نبودم مردم بریستول چه خواهند گفت، چرا که از نظر من این یک شهر دانشگاهی در دامنه کوه با غذاهای شگفت انگیز، مناظر و دیدنی های بسیار زیبا و پارک های مناسب برای استراحت هست. بریستول نسخه انگلیسی سیاتل بوده و بیشتر مسافران از آن به عنوان جهت رسیدن به باث استفاده نموده و هیچوقت کامل از آن دیدن نمی نمایند و تنها پیش از بازگشت به لندن سری به آن می زنند. به هنگام سفر به بریستول باید بدانید که این شهر با جمعیتی در حدود 400000 نفر، بزرگترین شهر جنوب انگلستان بعد از لندن و بزرگترین بندر حمل و نقل بوده که در سال 1155 میلادی امتیاز سلطنتی دریافت کرد و تا قبل از بوجود آمدن لیورپول، بیرمنگام و منچستر در طی انقلاب صنعتی، یکی از بزرگترین شهرهای انگلستان بود. بریستول در جنگ جهانی دوم زیر بمباران شدید نهاده شد و پس از آن کاهش شدیدی در صنعت تولیدش بوجود آمد. بندر بریستول در قرون وسطی بوجود آمده و موقعیت آن در نزدیکی رودخانه های آوون و فروم قرار گرفته است. در شروع قرن نوزدهم میلادی، این منطقه با ساخت موانع به بندر شناور محصور تبدیل شد. با اختراع کشتی های بزرگتر، تنگه آوون مسئولیت بیشتری داشت و حمل و نقل تجاری به عرشه های مدرن تری در دهانه آوون و پورتبری منتقل شد. با یک روز قدم زدن در بین جاذبه های گردشگری بریستول دریافتم که حرکت در شهر بسیار آسان است. با راه رفتن از جایی با مسافت خاصی، تقریبا همه چیزی قابل دسترس بوده و اگر نباشد، شهر سیستم اتوبوسرانی ساده ای دارد که می تواند شما را به هر جایی که می خواهید بروید، برساند. این منطقه بسیار شیک بوده و می ببینید که نوسازی ها هنوز کامل نشده اند. خانه های زیادی در حال ساخت، رستوران های زیادی در حال راه اندازی و گالری های زیادی در حال کار هستند. بیش از همه جاهای دیدنی بریستول، پارک ها برایم لذت بخش بودند. بریستول پارک های بزرگ فراوانی دارد و من به ویژه پارک قلعه ها (Castle Park) را دوست داشتم. کاسل پارک در نزدیکی رودخانه قرار گرفته است و یک کلیسای بمباران شده در جنگ جهانی دوم آن را معروف تر می نماید. در اطراف کلیسا باغ ها و زمین های چمن زیبایی وجود دارند که افراد محلی برای ناهار خوردن به آنجا می روند.

سفر به بریستول ، سفری رویایی به شهری انگلیسی

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس ارزان همراه باشید.

چیزهایی که باید در بریستول ببینید و انجام دهید

کلیسای بریستول

کلیسای بریستول یکی از جاهای دیدنی بریستول بوده که حتما باید ببینید. این کلیسا بسیار زیبا بوده و در دوره نورمن ساخته شده است. این کلیسا بسیار باشکوه است و نباید آن را در سفر به بریستول از دست داد. برای اینکه بیشترین لذت را از بازدید خود ببرید، تور ویژه کلیسا را در روزهای شنبه ساعت 11:30 صبح تا 1:30 ظهر یا روزهای سه شنبه ساعت 2:15 ظهر انتخاب کنید. این تورها رایگان هستند، اما اگر مایل باشید می توانید مبلغی را به عنوان یاری بپردازید.

از خیابان کینگ دیدن کنید

خیابان کینگ بخش تاریخی جذاب بریستول بوده که در سال 1650 طرح ریزی شده است. این خیابان قبلا محل خالی کردن بار کشتی های قدیمی پس از سفر از ولز جنوبی بود، اما امروزه مرکز گردشگری است و کافه ها و رستوران های شگفت انگیزی نیز دارد.

از پل معلق کلیفتون بازدید کنید

این پل یکی از جاذبه های گردشگری بریستول بوده و در بالای رودخانه و تنگه آوون واقع شده است. پل معلق کلیفتون در سال 1864 ساخته شد و تصاویر وسیعی از رودخانه، پارک ها و ساختمان های اطراف را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این پل محلی برای بانجی جامپینگ در انگلستان در دهه 1970 بوده است. این پل 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته باز بوده و افراد از روی آن عبور می نمایند.

بازار سنت نیکلاس را ببینید

این بازار شگفت انگیز و پر تکاپو درست در خروجی محل تبادل غلات واقع شده است و تعداد فروشگاه های آن به حدی زیاد است که نمی توانید همه آن ها را در یک روز ببینید. تعداد بیشماری فروشگاه کشاورزی با تولیدات محلی، فروشگاه های کتاب دست دوم و فروشگاه های پوشاک محلی در آنجا قرار دارند.

از موزه و گالری هنری بریستول بازدید کنید

موزه و گالری هنری بریستول که در سال 1823 تاسیس شده، حیرت انگیز است و مقدار کمی از هر چیزی در آن یافت می گردد، از باستان شناسی تا دایناسورها و تاریخ انگلستان. این موزه یکی از جاهای دیدنی بریستول و یکی از مکان های مورد علاقه من در سفر به بریستول است. خسته نماینده نیست و در یک روز می توان کل آن را بازدید کرد. بعلاوه، مانند تمام موزه های عمومی انگلستان رایگان است.

S.S بریتانیای کبیر

S.S بریتانیای کبیر اولین لاینر مسافران بود که با نیروی بخار کار می کرد. این کشتی اولین بار در 1845 سفر کرد و به مدت یک دهه بلندترین کشتی دنیا بود. متاسفانه، به دلیل بسیار بزرگ بودن آن، زمان زیادی صرف ساخت آن شد و مالکان آن پس از راه اندازی در مدت کوتاهی به تدریج ورشکسته شدند.

تور پیاده روی شبح وار را امتحان کنید

بریستول یک شهر قدیمی است و حدود هزار سال بندر مهمی بود. عجیب نیست که این شهر با این تاریخ داستان های زیادی در خصوص روح داشته باشد. برای شنیدن این داستان ها در طول بازدید از جاذبه های گردشگری بریستول، این تور عصرانه لذت بخش را امتحان کنید. این تور 90 دقیقه طول می کشد و قیمت آن 5 پوند است.

در برنامه ما کنجکاویم شرکت کنید

این برنامه روشی لذت بخش و تعاملی برای گذران یک روز است، بویژه اگر با بچه ها سفر می کنید. آن ها نمایشگاه هایی در خصوص زیست، فناوری، کشاورزی، و نجوم برگزار می نمایند که همواره در حال تغییر هستند، بنابراین وبسایت آن ها را چک کنید تا ببینید چه چیز جدیدی وجود دارد.

چند گیم بازی کنید

در سفر به بریستول فعالیت های سرگرم نماینده زیادی مانند کارتینگ، میدان ترامپولین، اتاق های VR، اتاق های فرار، و مسابقات با مانع برای شما وجود دارند. به نظر من بریستول با جاذبه هایش مکانی عالی برای صرف اقامتی چند روزه بوده و به خانواده ها توصیه می گردد.

چطور به بریستول برویم؟

بریستول در نزدیکی شهر باث و در فاصله ای حدودا 2 ساعته از لندن واقع شده است. قطارها اغلب در فواصل کم حرکت می نمایند و در کمتر از دو ساعت به جاهای دیدنی بریستول می رسند. بلیت قطار معمولا 45 - 85 پوند بوده، البته اگر زودتر آن را رزرو کنید، ارزانتر خواهد بود. اگر پول کافی ندارید با اتوبوس بروید. سفر با اتوبوس حدود 2 ساعت و 30 دقیقه زمان می برد، اما هزینه آن حدود 10 پوند است.

منبع: همگردی
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 475

به "سفر به بریستول ، سفری رویایی به شهری انگلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به بریستول ، سفری رویایی به شهری انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید