شکست سپاهان برابر مس کرمان، طاهری مسئولیت شکست را پذیرفت

به گزارش دانشنامه آریایی، به گزارش خبرنگاران، چهارمین روز از دور برگشت سی و سومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان امروز در سالن پوریای ولی شیراز با برگزاری سه ملاقات در گروه دوم پیگیری شد.

شکست سپاهان برابر مس کرمان، طاهری مسئولیت شکست را پذیرفت

در نخستین مسابقه امروز، تیم مس کرمان و سپاهان اصفهان به مصاف هم رفتند. در این ملاقات تیم مس کرمان با درخشش دروازه بان خود و در یک بازی فیزیکی و تماشایی، توانست تیم فولاد سپاهان را با نتیجه 31 بر 24 شکست دهد.

محسن طاهری سرمربی تیم سپاهان در خصوص عدم نتیجه گیری تیمش در مقابل مس کرمان گفت: ما به تیم خودمان باختیم زیرا برنامه هایی که از بازیکنان انتظار داشتم را اجرا نکردند. مسئولیت این باخت را بر عهده می گیرم. متأسفانه نقشه هایی که از قبل داشتیم توسط بازیکنان اجرا نشد و از سوی دیگر بیشتر توپ های تیم مقابل به نتیجه رسید.

سرمربی تیم فولاد سپاهان اصفهان در خاتمه گفت: ما قطعاً از این گروه صعود می کنیم تا انشاءالله در دور بعد با حریفان رقابت کنیم.

حمید صادق شاه نشین سرمربی تیم مس کرمان صدرنشین این گروه هم در خصوص پیروزی شاگردانش مقابل سپاهان گفت: ما از همان ابتدا برای این بازی برنامه ریزی نموده بودیم و بچه های ما طبق تاکتیک خواسته شده عمل کردند. متأسفانه در نیمه اول اختلاف کم شده بود که در بین دو نیمه با بچه ها صحبت کردیم که همه باید در اختیار تیم باشند و کاری به مسائل دیگر نداشته باشند.

سرمربی تیم مس کرمان در خاتمه اعلام نمود: با صحبت های بین دو نیمه توانستیم تاکتیک و تکنیک های مدنظر را به بازیکنان انتقال دادیم و توانستیم در نیمه دوم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1514

به "شکست سپاهان برابر مس کرمان، طاهری مسئولیت شکست را پذیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست سپاهان برابر مس کرمان، طاهری مسئولیت شکست را پذیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید