عالیشاه به فینال آسیا می رسد؟

به گزارش دانشنامه آریایی، کادر پزشکی در درمان مصدومیت عالیشاه همان روشی را به کار می گیرد که در مصدومیت بشار رسن انجام داد و نتیجه هم گرفت.

عالیشاه به فینال آسیا می رسد؟

به گزارش خبرنگاران ، اوضاع پرسپولیس از نظر مهره و بازیکن به قدری نامناسب است که تشدید مصدومیت امید عالیشاه در تمرین روز سه شنبه، برای پرسپولیس می تواند یک فاجعه باشد. بازیکنی که گفته می شد می تواند به خاطر محرومیت سیامک نعمتی، گزینه برانکو برای جایگزینی او باشد و حالا با مصدومیتش کار را برای پرسپولیس سخت تر نموده است.

از همان سه شنبه اما کادر پزشکی پرسپولیس، کوشش خود را برای بهبود مچ پای امید عالیشاه آغاز نموده است و تا حدودی توانسته امید پرسپولیسی ها را برای رسیدن امید زنده کند. می گویند کادر پزشکی در درمان مصدومیت عالیشاه همان روشی را به کار می گیرد که در مصدومیت بشار رسن انجام داد و نتیجه هم گرفت.

دکتر علیرضا حقیقت، در همین رابطه به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: کار روی مچ پای عالیشاه ادامه دارد. او روز چهارشنبه راه رفتن کنار زمین را انجام داد. مچ پای او التهاب دارد و سعی ما بر کاهش التهاب و درد با اقداماتی است که در حال انجامش هستیم. تمام کوشش خودمان را انجام می دهیم و باید منتظر شرایط او در تمرین روز جمعه باشیم.

تا چه اندازه می توان به رسیدن عالیشاه به بازی برگشت با کاشیما امیدوار بود؟ این مهم ترین سوالی است که این روزها از کادر پزشکی پرسپولیس پرسیده می گردد و دکتر حقیقت درباره اش می گوید: امیدواریم برسد، که روی پای او به این شکل کار می کنیم. تمام اعضای کادر درمانی از من و آقای میثم علیپور تا بچه های ماساژور چه در مورد عالیشاه و چه برای موارد خفیف دیگر، 24 ساعته در حال کار هستیم تا بازیکنان در بهترین حالت در اختیار کادر فنی باشند. مورد مشابه عالیشاه را قبل از این ها برای بشار رسن هم داشتیم که به بازی رسیده بود و باید دید مچ پای عالیشاه چطور جواب می دهد. خود او هم با روحیه و تعصب کوشش می نماید تا اگر لازم شد به تیم یاری کند.

عالیشاه گرچه در بازی رفت مقابل کاشیما عملکرد خوبی از خود ارائه نداد اما در وضعیت فعلی پرسپولیس، نبودنش ضربه بزرگی برای تیم خواهد بود.

270 - 2

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 115

به "عالیشاه به فینال آسیا می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عالیشاه به فینال آسیا می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید