عکس جنجالی الناز شاکردوست در لندن ! ، روی هالیوود کم شد

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران: تصویری از الناز شاکردوست با استایلی بسیار مجذوب کننده و خاص در لندن منتشر شد که دست کمی از ستاره های هالیوود ندارد.

عکس جنجالی الناز شاکردوست در لندن ! ، روی هالیوود کم شد

الناز شاکردوست بازیگر زن مشهور و محبوب ایرانی است . الناز شاکردوست در واکنش به ثروتمند شدنش از راه بازیگری درباره پولدار بودن خانواده اش صحبت کرد.این طور که خانم الناز شاکردوست شرح می دهد قبل از اینکه بازیگر شوند خودشون بچه پولدار بودن و الناز شاکردوست نیازی به بعد اقتصادی بازیگری نداشته اند وپولدار بودن خانواده اش که ربطی به بازیگری الناز شاکردوست ندارد.

به گزارش خبرنگاران، عکسی خاص و مجذوب کننده از الناز شاکردوست سوپر استار سینمای ایران مربوط به سالهای اخیر در فضای مجازی با استایلی بسیار مجذوب کننده در سفری که به انگلیس داشت منتشر شد.

مهمترین اتفاق زندگی الناز شاکردوست

یکی از اتفاقات مهم زندگی الناز شاکردوست می توان به سفر زیارت خانه خدا اشاره نمود که مادرش به جای وی در سال 1390 به این سفر معنوی رفت.

در این سفر زیارتی که هنرمندان مشهور کشورمان همانند مهراوه شریفی نیا، الهام حمیدی، سام درخشانی، قاسم جعفری، محمدرضا ورزی، یاسر جعفری، مهدی عربی، حسن سدخسروی و… حضور داشتند.

الناز در بین خوانندگان پاپ رضا صادقی و در میان بازیگران زن بازی گوهر خیراندیش و گلشیفته فراهانی، از بین بازیگران مرد مرحوم منوچهر نوذری و شهرام حقیقت دوست را می پسندد.

عجیب ترین نکته در زندگی او دوست صمیمی او، گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است.

منبع: وقت صبح

منبع: رکنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1927

به "عکس جنجالی الناز شاکردوست در لندن ! ، روی هالیوود کم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس جنجالی الناز شاکردوست در لندن ! ، روی هالیوود کم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید