فوتبال دنیا، لوچانو اسپالتی: سابقه بدی برای خودم ساختم، فیورنتینا با حمایت هوادارانش تیم بهتری می گردد

به گزارش دانشنامه آریایی، فوتبال دنیا - لوچانو اسپالتی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش به محرومیت یک جلسه ای خود واکنش نشان داد.

فوتبال دنیا، لوچانو اسپالتی: سابقه بدی برای خودم ساختم، فیورنتینا با حمایت هوادارانش تیم بهتری می گردد

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش، اینتر مقابل فیورنتینا در هفته ششم سری A ایتالیا از محرومیت یک جلسه ای خودش و تاکتیک نرآتزوری سخن گفت.

سکاندار اینتر گفت: تا این جای فصل امتیازاتی را از دست داده ایم، البته 2 بازی مهم را بردیم که نقش مهمی در انسجام و ثبات ما داشت و شخصیت لازم را پیدا کردیم تا برای کسب پیروزی به میدان برویم با این حال نباید از شرایط فعلی راضی باشیم. هنوز باید کارهای بیشتری انجام دهیم. موظفیم در راستای اهداف مان به جلو برویم زیرا در فرم خوبی هستیم وامتیازات بیشتری می خواهیم.

اسپالتی در ادامه اضافه نمود: بازی آسانی نخواهد بود چون فیورنتینا مربی خوبی مانند استفانو پیولی دارد. من او را به خوبی می شناسم. استفانو مربی خوبی است و یک تیم مدرن را مربیگری می نماید. آن ها تیم متحدی هستند. فیورنتینا از جنجال به آرامش رسیده است. فیورنتینا وقتی با حمایت هوادارانش به زمین می رود، تیم بهتری می گردد. جدول رده بندی سری A

او در انتها درباره محرومیتش گفت: مرا ببخشید اما نمی خواهم چیزی بگویم. من حتی هیچ چیز در مورد اتفاقات VAR نگفتم. گل مهمی زدیم و واکنش من شدید بود اما فکر می کنم سابقه بدی برای خودم ساختم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 74

به "فوتبال دنیا، لوچانو اسپالتی: سابقه بدی برای خودم ساختم، فیورنتینا با حمایت هوادارانش تیم بهتری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، لوچانو اسپالتی: سابقه بدی برای خودم ساختم، فیورنتینا با حمایت هوادارانش تیم بهتری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید