لزوم اتمام پروژه های گردشگری اردبیل در راستای تحقق شعار سال

به گزارش دانشنامه آریایی، استاندار اردبیل از لزوم اتمام پروژه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در راستای تحقق شعار سال در استان اطلاع داد.

لزوم اتمام پروژه های گردشگری اردبیل در راستای تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی اردبیل، اکبر بهنام جو صبح امروز پنجشنبه 7 فروردین 99 در جلسه آنالیز برنامه های حوزه جهانگردی استان در سال 99، توضیح داد: تحقق جهش فراوری درواقع اتمام پروژه های در حال انجام تا خاتمه سال 99 است که در این راستا باید پروژه هایی ازجمله پیست های اسکی که سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شده، افتتاح گردد.

او گفت: تعریف قطب های جدید جهانگردی، اجرای پروژه های جاذب جهانگرد به وسیله جذب سرمایه گذار بخش خصوصی، حذف بروکراسی زائد اداری، افزایش میزان ماندگاری جهانگردان و استفاده از شیوه های نوین معرفی قابلیت های جهانگردی از اقدامات مورد انتظار در حوزه جهانگردی به عنوان محور توسعه استان در سال پیشرو است.

نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی اردبیل نیز در این جلسه تأکید کرد: محوری ترین حوزه برای تحقق جهش فراوری، حوزه صنایع دستی است که برنامه ریزی لازم در این حوزه انجام شده است.

او ترویج صنایع دستی در حاشیه شهرها، استفاده از ظرفیت فروش اینترنتی محصولات، ایجاد بازارچه های دائمی در جاده های منتهی به استان و تکمیل پروژه های نیمه تمام در حوزه میراث فرهنگی و زیرساخت های جهانگردی را ازجمله برنامه های اداره کل در راستای تحقق منویات رهبری دانست.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1021

به "لزوم اتمام پروژه های گردشگری اردبیل در راستای تحقق شعار سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم اتمام پروژه های گردشگری اردبیل در راستای تحقق شعار سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید