لمپارد: کانته احتمالا به بازی با آژاکس می رسد، نباید واتفورد را دستکم بگیریم

به گزارش دانشنامه آریایی، فرانک لمپارد به بازیکنان تیمش تاکید کرد هرگز رقیب هفته یازدهم خودشان در رقابت های لیگ برتر انگلیس را دستکم نگیرند.

لمپارد: کانته احتمالا به بازی با آژاکس می رسد، نباید واتفورد را دستکم بگیریم

به گزارش خبرنگاران، فرانک لمپارد در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس مقابل ادعا کرد آبی های لندن با وجود شکست و حذف در جام اتحادیه جزیره آمادگی قبلی را حفظ کرده اند.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره گفت:کسب بردهای متوالی کار ما را سخت تر می کند زیرا اعتماد به نفس کاذب به وجود می آورد. ترکیب واتفورد مانند سال گذشته است و نمی توانیم تیمی که زخم خورده را دستکم بگیریم. مطمئنا با تمرکز بیشتری، وارد زمین خواهیم شد.بر روی کاغذ شاید آن ها در رتبه آخر جدول و زخم خورده باشند اما تیم خوبی هستند. نکته خوب در خصوص بردهای متوالی ما این است که با مسائل مختلفی روبرو شدیم و پیروز بیرون آمدیم. بازی با واتفورد امتحان دیگری برای ماست. اگر می خواهید در جمع 4 تیم برتر باقی بمانید، باید ثبات خود را نشان دهید. با وجود شکست مقابل منچستریونایتد در جام اتحادیه آمادگی خودمان را حفظ کرده ایم و نباید رقیب را دستکم بگیریم.

او در ادامه افزود: رودیگر هنوز آماده نیست. اطلاعاتی که به شما داده شده، اشتباه است. او روز دوشنبه با مشاوری در خصوص مشکل مصدومیتش صحبت خواهد کرد.باید منتظر نتیجه این ملاقات باشیم تا ببینیم تا چه مدتی نمی توانیم از او استفاده کنیم. او و کانته از فصل گذشته، مصدومیت هایی دارند و این مسائل همچون ادامه دار است. این موضوع برای بازیکنان ناامیدکننده است اما موجب می شود فرصتی برای سایر بازیکنان ایجاد شود. انگولو در آستانه بازگشت قرار گرفته است و در حال حاضر در حال تمرین کردن است. کانته احتمالا برای دیدار مقابل آژاکس آماده خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 631

به "لمپارد: کانته احتمالا به بازی با آژاکس می رسد، نباید واتفورد را دستکم بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد: کانته احتمالا به بازی با آژاکس می رسد، نباید واتفورد را دستکم بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید