لیگ برتر فوتبال، تراکتور در خانه مقابل نساجی زمین گیر شد، دبل فکری مقابل تیم های زنوزی

به گزارش دانشنامه آریایی، تیم فوتبال تراکتور تبریز با شکست مقابل نساجی مازندران، فرصت دریافت صندلی سپاهان در رتبه دوم جدول لیگ برتر را از دست داد.

لیگ برتر فوتبال، تراکتور در خانه مقابل نساجی زمین گیر شد، دبل فکری مقابل تیم های زنوزی

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست ودوم رقابت های لیگ برتر فوتبال با ملاقات تیم های تراکتور تبریز و نساجی مازندران، از ساعت 20:15 امروز (یکشنبه) و در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز شروع شد که در این مسابقه نساجی به پیروزی یک بر صفر رسید.

حسین زامهران در دقیقه 3، تنها گل این ملاقات را به ثمر رساند تا شاگردان محمود فکری به دومین برد متوالی خود برسند. نساجی در هفته بیست ویکم مسابقات، مقابل دیگر تیم تحت مالکیت محمدرضا زنوزی یعنی ماشین سازی تبریز به فزونی رسیده بود تا فکری کارش را در نساجی با دو پیروزی شروع کند.

با این نتیجه، نساجی با 26 امتیاز به صندلی نهم جدول صعود کرد و تراکتورِ 37 امتیازی در صندلی سوم جدول باقی ماند. شاگردان ساکت الهامی در صورت کسب امتیاز از این مسابقه، جای سپاهان را در رتبه دوم جدول می گرفتند، اما با این شکست و در صورت فزونی استقلال، سپاهان و شهر خودرو مقابل رقبا، به صندلی ششم جدول سقوط خواهند کرد.

کوپال ناظمی داور این مسابقه به ویلیام میمبلا از تراکتور و محمد میری از نساجی، کارت زرد نشان داد. عرفان معصومی از نساجی در دقیقه 6+90 با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1187

به "لیگ برتر فوتبال، تراکتور در خانه مقابل نساجی زمین گیر شد، دبل فکری مقابل تیم های زنوزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، تراکتور در خانه مقابل نساجی زمین گیر شد، دبل فکری مقابل تیم های زنوزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید