ماگابله: هرکجای جهان بروم از امنیت ایران صحبت می کنم، ساعی می تواند مدیریت عالی پولادگر را ادامه دهد

به گزارش دانشنامه آریایی، ناظر فدراسیون جهانی تکواندو با تمجید از میزبانی کشورمان از چهار رویداد گفت: هرکجای جهان بروم از امنیت ایران صحبت خواهم کرد.

ماگابله: هرکجای جهان بروم از امنیت ایران صحبت می کنم، ساعی می تواند مدیریت عالی پولادگر را ادامه دهد

ماهر ماگابله نماینده استرالیایی فدراسیون جهانی تکواندو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد میزبانی ایران از سه تورنمنت بین المللی کیوروگی و یک تورنمنت پاراتکواندو گفت: اولین بار است که به ایران آمده ام، کشوری بسیار زیبا با مردمی بسیار خوب دارید و خیلی از حضور در ایران خوشحالم. کشورهای زیادی وجود دارند که برای برگزاری یک مسابقه دچار چالش می شوند، اما ایران به خاطر شوق و اشتیاق بسیار زیادی که برای توسعه ورزش تکواندو دارد، میزبان چهار رویداد است.

وی در مورد سطح فنی مسابقات بیان کرد: سطح مسابقات بسیار بالاست و قهرمانان المپیک و جهان از ایران، اردن، ازبکستان و قزاقستان در مسابقات حضور دارند که از برترین های جهان هستند. حضور قهرمان المپیک و جهان در هر تورنمنتی باعث می گردد که سطح مسابقات بالا برود.

ناظر فدراسیون جهانی تکواندو با اشاره به نمره قبولی ایران در برگزاری چهار رویداد بین المللی گفت: ایران توانسته است همزمان چهار رویداد را برگزار کند. بازیکنان و داوران بسیار خوبی در مسابقات حضور داشتند و برگزاری مسابقات در سطح عالی بود، به عنوان ناظر فدراسیون جهانی به ایران نمره قبولی می دهم.

ماگابله در مورد شانس ایران برای میزبانی رویدادهای بزرگتر گفت: مطمئناً ایران با این تجربه می تواند در آینده برگزارنماینده رویدادهای بزرگتری مانند قهرمانی جهان نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان باشد، حتی ایران می تواند مسابقات گرندپری را برگزار کند، اما نکته مهم این است که باید بازاریابی تان را بیشتر کنید و به جهان نشان دهید که کشوری بسیار امن دارید، از قهرمانان بزرگ دعوت کنید و حتماً آنها به ایران خواهند آمد.

وی گفت: در حالی که بعضی رسانه ها در سرتاسر جهان بعضی مسائل را درباره ایران مطرح می نمایند، اما در یک هفته ای که در ایران هستم نه تنها در مسابقات بلکه حتی زمانی که با دوستانم بیرون رفتم، متوجه شدم که ایران کشوری امن است.

ناظر فدراسیون جهانی تکواندو اعلام کرد: وقتی یک نفر وارد ایران می گردد و این امنیت را می بیند، باید منصفانه این را به گوش دیگران برساند، قطعاً با دوستانم درباره این قضیه صحبت می کنم و اگر به کشورهای دیگر جهان بروم در مورد امنیت ایران حرف می زنم و از تجربه ای که داشتم آنها را آگاه خواهم کرد.

ماگابله در مورد تغییرات در فدراسیون تکواندوی ایران به خبرنگاران گفت: هادی ساعی قهرمان المپیک است و او را می شناسم، پولادگر را از زمانی که ورزشکار جوانی بودم به خوبی می شناسم، پولادگر مدیریت بسیار عالی داشت و در زمان او ایران دو بار قهرمان جهان شد. در زمان حاضر خون تازه ای به فدراسیون تزریق شده است و هادی ساعی به عنوان یک تکواندوکار می تواند این فرایند را ادامه دهد، با این حال تنها یک نفر نمی تواند یک سازمان را به جلو راهنمایی کند، این سازمان بدنه مدیریتی قوی احتیاج دارد و باید با یاری همکارانش به جلو برود.

ماگابله در مورد حمایت رئیس فدراسیون جهانی از تکواندوی ایران گفت: دکتر چو همیشه حامی توسعه تکواندو بوده است و پولادگر نیز همیشه شخص محترمی برای رئیس فدراسیون جهانی بوده است و همیشه به او احترام می گزارد. دکتر چو برای هادی ساعی نیز به عنوان یکی از قهرمانان المپیک و جهان احترام قائل است و چندی پیش در نامه ای ریاست ساعی را تبریک گفت و برای او آرزوی موفقیت کرد تا فرایند رو به رشد تکواندوی ایران تحت مدیریت ساعی نیز ادامه داشته باشد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2169

به "ماگابله: هرکجای جهان بروم از امنیت ایران صحبت می کنم، ساعی می تواند مدیریت عالی پولادگر را ادامه دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماگابله: هرکجای جهان بروم از امنیت ایران صحبت می کنم، ساعی می تواند مدیریت عالی پولادگر را ادامه دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید