متفاوت ترین عکس سرمربی پرسپولیس در اصفهان

به گزارش دانشنامه آریایی، یحیی گل محمدی همچنان روند شکست ناپذیری خود با پرسپولیس در اصفهان را حفظ کرد و یک امتیاز مهم را از استادیوم نقش دنیا بیرون آورد. تیم او حالا فرصت این را دارد تا با پیروزی مقابل مس رفسنجان در دیداری خانگی، دوباره به میانه دو امتیاز به ازای هر بازی برگردد.

متفاوت ترین عکس سرمربی پرسپولیس در اصفهان

نکته جالب اینکه سرمربی پرسپولیس مطابق انتظار، بدون کلاه کپ همیشگی در کنار زمین حاضر شد تا با مدل موی تازه توجه عکاسان و فیلمبرداران تلویزیونی را به خود جلب کند. او در بیشتر بازی ها با کلاه کپ معروف در کنار خط حضور می یافت، اما از تمرین پنج شنبه تا حالا به شکلی متفاوت در محافل فوتبالی حاضر شده است.

سرمربی پرسپولیس که حالا چالش تهیه لیست 20 نفره برای بازی با مس رفسنجان را هم خواهد داشت و باید دو ستاره خود را خط بزند، در این بازی برای صد و سی و یکمین بار روی نیمکت پرسپولیس نشست و با این روند خود را آماده عبور از رکورد برانکو می نماید.

یحیی بعلاوه با پرسپولیس به امتیاز 270 رسید تا در کنار برانکو و علی پروین تنها نفراتی باشد که این تعداد امتیاز را با پرسپولیس کسب می نمایند. او تا به امروز 77 برد و 39 مساوی کسب نموده و تنها در 15 بازی شکست خورده است.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 16 مهر 1401 بروزرسانی: 16 مهر 1401 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2280

به "متفاوت ترین عکس سرمربی پرسپولیس در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متفاوت ترین عکس سرمربی پرسپولیس در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید