معرفی هتل 4 ستاره اینترکانتیننتال مونترال کانادا

به گزارش دانشنامه آریایی، هتل اینترکانتیننتال مونترال دارای 257 اتاق در 26 طبقه است. این هتل به مرکز کنوانسیون مونترال متصل است و فقط چند دقیقه پیاده‌روی تا مونترال قدیم فاصله دارد.

از هتل می‌توان مستقیماً به شهر زیرزمینی دسترسی داشت. بندر قدیم و خیابان سنت کاترین هم کمتر از 5 دقیقه پیاده‌روی فاصله دارند. ایستگاه قطار مرکزی مونترال هم در فاصله چند قدمی هتل قرار دارد. در ادامه با هم امکانات رفاهی و تفریحی این هتل زیبا و نزدیک به جاذبه‌های دیدنی مونترال را بررسی می‌کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره اینترکانتیننتال مونترال کانادا

برای دریافت خدمات تور کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

خدمات رفاهی هتل اینترکانتیننتال مونترال

اینترنت بی‌سیم رایگان، ایستگاه کامپیوتر، محل نگهداری کودکان، دستگاه فکس و فتوکپی از جمله خدمات این هتل 4 ستاره هستند.

همچنین 19 اتاق برای برگزاری جلسات و رویدادها وجود دارد. سرویس خشکشویی، خدمات تور و بلیط، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات ورزشی، حمل و نقل فرودگاهی، مرکز خرید، مغازه هدیه و روزنامه فروشی از دیگر امکانات هتل هستند.

پارکینگ با پرداخت هزینه، صبحانه روزانه، آسانسور، دستگاه خودپرداز، سالن آرایش و یک کافی‌شاپ نیز وجود دارد. کارکنان چندزبانه به زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند.

ساعت ورود به هتل از 4 بعدازظهر تا 12 شب است و باید قبل از 12 ظهر اتاق تحویل داده شود.

امکانات تفریحی هتل اینترکانتیننتال مونترال

این اقامتگاه دارای امکانات تفریحی شامل استخر داخل سالن (تمام سال)، مرکز تناسب اندام و سونا می باشد، علاوه بر این، دارای یک کافه می باشد که برای استفاده از نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید.

رستوران هتل

صبحانه بوفه در دسترس می باشد و برای هر روز بین ساعت 6:30 تا 10:30 صبح سرو می گردد.

رستوران اسکوOsco: این رستوران صبحانه، ناهار و شام را ارائه می دهد.

کافه سارا ب Sarah B: این کافه شام و خوراک های سبک را به همراه ساعات شاد ارائه می دهد.

خدمات اتاق 24 ساعته در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل

تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، روزنامه های رایگان و تهویه مطبوع بعضی از امکانات موجود در اتاق های این هتل 4 ستاره می باشد. همچنین دارای سیستم گرمایش، میز مطالعه، سشوار، یخچال، ماکروویو، اتو و میز اتو و تلفن نیز می باشد. اینترنت سیمی و وای فای نیز بصورت رایگان در دسترس است، نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. در صورتی که به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه درخواست دهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق دولوکس: این اتاق ها 38 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت یک نفره در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ استاندارد: این اتاق ها 33 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره کینگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ کورنر: این اتاق ها 33 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره کینگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ کلاب: این اتاق ها 38 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره کینگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف مونترال

  • قصر کلیسای نوتردام: این کلیسا تا شما تنها 400 متر فاصله دارد. اگر پیاده بروید معمولا 7 دقیقه ای آن را می بینید و اگر با تاکسی بروید 5 دقیقه طول می کشد. اتوبوس هم 7 دقیقه تا آن جا فاصله دارد.
  • موزه هنرهای زیبا: این موزه با شما حدودا 6 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 7 دقیقه، با اتوبوس 24 دقیقه و پیاده 26 دقیقه ای خواهید رسید.
  • دانشگاه مک گیل: حدودا 3 کیلومتر با این جاذبه فاصله دارید. با تاکسی 6 دقیقه ای، با اتوبوس 15 دقیقه ای و با پیاده 21 دقیقه ای خواهید رسید.
  • سالن نمایش پلس دِ آرت: برای رسیدن به این تئاتر که حدودا 800 متر با شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید 4 دقیقه و اگر پیاده بروید حدودا 10 دقیقه ای خواهید رسید.
  • بندر قدیمی مونترال: 600 متر از شما دورتر است که با تاکسی 7 دقیقه ای و پیاده 15 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 14 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • پارک مونت رویال: این پارک با شما 7 کیلومتر فاصله دارد. با پای پیاده تقریبا 38 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 31 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • فرودگاه بین المللی مونترآل-پییر الیوت ترودو: این فرودگاه از شما 6 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 18 دقیقه ای و با اتوبوس 58 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل اینترکانتیننتال مونترال

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل :

کانادا، QC H2Y 3X4، مونترال، خیابان سنت آنتوین غربی 360

360 Saint-Antoine St W, Montreal, QC H2Y 3X4, Canada

منبع: الی گشت
انتشار: 30 شهریور 1402 بروزرسانی: 1 مهر 1402 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 232

به "معرفی هتل 4 ستاره اینترکانتیننتال مونترال کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره اینترکانتیننتال مونترال کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید