منطقه سانی بیچ در بلغارستان، ارزان ترین ساحل اروپایی!

به گزارش دانشنامه آریایی، مجموعه ساحلی سانی بیچ بلغارستان

از بهترین مناطق گردشگری و ساحلی که این بار در مجله خبرنگاران معرفی می کنیم، سانی بیچ بلغارستان است. با توجه به Post Office Travel Money Holiday Costs Barometer در سال 2019، مجموعه ساحلی سانی بیچ بلغارستان، بهترین امکانات تفریحی از لحاظ هزینه ها را در دنیا ارائه می دهد. این مرکز هشت فاکتور را که معمولا برای تعطیلات احتیاج داریم از جمله غذای روزانه، کرم ضد آفتاب و یک فنجان قهوه در استراحتگاه ها و هتل ها را در 42 مقصد مختلف سراسر دنیا با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت در سال 2019 مجموعه سانی بیچ بلغارستان رتبه اول را از آن خود کرده است. این اولین سالی است که سانی بیچ بلغارستان توانسته برنده این جایزه گردد و تایید می نماید که این منطقه ساحلی بلغارستان، بهترین هزینه ها را برای تعطیلات نه تنها در اروپا، بلکه در سراسر دنیا ارائه می دهد. اگر در تور وارنا و تور بلغارستان شرکت کنید، حتما به دیدن مجموعه سانی بیچ بلغارستان خواهید رفت.

منطقه سانی بیچ در بلغارستان، ارزان ترین ساحل اروپایی!

برای رزرو قطار اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

جاذبه های سانی بیج در بلغارستان

این منطقه ساحلی از بهترین سواحل ماسه ای برای خانواده ها است. چرا که بهترین امکانات تفریحی مانند غواصی به اعماق آب های دریای سیاه، سوار شدن بر قایق های موزی یا پدالی، اسکی روی آب، جت اسکی، پاراگلایدینگ و اسکوبا دایوینگ را می توانید در سانی بیچ بلغارستان تجربه کنید. در ساحل نیز تفریحاتی مانند والیبال و مینی گلف فراهم است که بعد از ظهری پر انرژی را برای خانواده ها و دوستان به وجود می آورد. در 5 کیلومتری این ساحل نیز شهر باستانی نسبار قرار گرفته است. رفتن به پارک های آبی اطراف این خط ساحلی را نباید فراموش کنید.

زندگی شبانه در سانی بیچ بلغارستان

از آنجایی که ساحل در امتداد خیابان قرار گرفته است، قدم زدن در هنگام شب در اطراف آن کار بسیار راحتی بوده و می توانید کافه های متعددی را برای کمی استراحت و تماشای ساحل سانی بیچ بلغارستان در شب پیدا کنید. حتی می توانید خود را به کروز شبانه ساحلی دعوت کنید و از هوای مرطوب ساحلی در شب هنگام و تماشای ساحل نورانی و چراغانی لذت ببرید.

رستوران های سانی بیچ

از آنجایی که سانی بیچ بلغارستان ارزان ترین منطقه برای تعطیلات در اروپاست، شما با کمترین قیمت ها می توانید غذای خود را سفارش دهید. به طور مثال، یک وعده غذای کامل به همراه پیش غذا و دسر و نوشیدنی به نسبت دیگر کشورهای اروپا، در رستوران های این منطقه تفریحی ساحلی به قیمت مناسب تری برایتان تمام خواهد شد. در سانی بیچ بلغارستان و در کنار دریای سیاه بهترین فرصت را برای امتحان کردن انواع غذاهای دریایی تازه دارید.

همچنین رستوران های بسیاری را خواهید یافت که انواع غذاهای محلی بلغاری مانند سالاد شوپسکا را سرو می نمایند. اگر به منطقه بازار محلی در نزدیکی سانی بیچ بلغارستان هم بروید، می توانید طعم پیتزاها و پاستاهای خانگی را هم بچشید.

آب و هوای در سانی بیچ بلغارستان

یادتان باشد که آب و هوا در ساحل آفتابی سانی بیچ بلغارستان بسیار سرد است و به طور مثال، دمای تابستان به سختی به 30 درجه سانتیگراد می رسد و گاهی هوا بارانی است. با این حال، دمای آب گرم بوده و آن را برای شنا، مناسب می نماید. در ماه های بهار و پاییز، هوا کمی سردتر می گردد اما هنوز هم بسیار لذت بخش است. زمان مردم بلغارستان هر چند که بلغاری است اما اکثریت کارکنان و افرادی که در سانی بیچ بلغارستان کار می نمایند، می توانند انگلیسی صحبت نمایند. در نتیجه برای ارتباط با آن ها مشکل نخواهید داشت.

خرید در مجموعه ساحلی سانی بیچ بلغارستان

اگر قصد خرید در این منطقه را دارید، می توانید دو مرکز خرید را در نزدیکی ساحل پیدا کنید. این دو مرکز خرید، تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و تنها پیشنهاد می دهیم که هر کدام نزدیکتر بود را انتخاب کنید. اگر شما به دنبال وسایلی برای استراحت در ساحل هستید، وسایلی مانند سطل ماسه ای و توپ های بادی و یا زیرانداری راحت، به خیابان فلاور بروید.

این خیابان بزرگ به همراه مغازه ها و فروشگاه های مختلف تمام لوازم جانبی و سرگرمی را برای تفریحات ساحلی و استراحت در زیر نور خورشید را به فروش می رساند. بنابراین اگر از طریق ای مانند چتر یا کلاه آفتابی احتیاج داشتید، می توانید به خیابان فلاور بروید.

برای خریداران جدی تر و عاشقان خرید پیشنهاد می دهیم که خود را به مرکز خرید ساحلی سلطنتی Royal Beach Mall بروید. در این مرکز خرید می توانید بهترین برندها و مارک های بین المللی را با قیمت های بسیار کم خریداری کنید. حدود 140 فروشگاه و مغازه داشته که دقیقا در مرکز محوطه سانی بیچ بلغارستان قرار گرفته است. از فروشگاه های جواهرات و الماس گرفته تا لباس های مختلف بچه گانه را در این مرکز خرید بزرگ خواهید یافت.

گشت و گذار در اطراف سانی بیچ بلغارستان

اگر می خواهید در اطراف سانی بیچ بلغارستان بگردید، بیشتر جاذبه ها را به راحتی با کمی پیاده روی پیدا خواهید نمود. اگر هم می خواهید خود را به جاذبه ای برسانید که از شما دورتر است، به راحتی از این حاشیه ساحلی می توانید تاکسی بگیرید. همچنین اتوبوس هایی برای راحتی گردشگران در نظر گرفته شده است. از شهرهایی مانند سوفیا، نسبار، بورگاس و وارنا نیز چنین خدمات حمل و نقلی وجود دارد.

منبع: balkanholidays.co.uk

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 322

به "منطقه سانی بیچ در بلغارستان، ارزان ترین ساحل اروپایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه سانی بیچ در بلغارستان، ارزان ترین ساحل اروپایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید