مونتاژ پورشه کاین فیس لیفت؛ این شاسی بلند مشهور از اسلواکی تا مالزی!

به گزارش دانشنامه آریایی، اکنون پورشه کاین در آستانه معرفی یک فیس لیفت تازه واقع شده است که تصاویر کامل آن منتشر نشده، اما بعضی منابع، نمونه هایی از دماغه و کابین آن را به اشتراک گذاشته اند...

مونتاژ پورشه کاین فیس لیفت؛ این شاسی بلند مشهور از اسلواکی تا مالزی!

پورشه کاین قطعا جز مشهورترین خودرو های کلاس شاسی بلند در تاریخ صنعت خودرو محسوب می گردد. اولین بار در سال 2002 معرفی و تا کنون روی خط فراوری پورشه واقع شده است. جالب آنکه این رعنای آلمانی سابقه مونتاژ در اسلواکی، آلمان و مالزی را در کارنامه خود دارد. کاین اکنون در نسل سوم خود واقع شده است.

اکنون پورشه کاین در آستانه معرفی یک فیس لیفت تازه واقع شده است که تصاویر کامل آن منتشر نشده، اما بعضی منابع، نمونه هایی از دماغه و کابین آن را به اشتراک گذاشته اند.

چراغ های جلوی ماتریسی اچ دی تازه که میزبان 16384 میکرو ال ئی دی پیشرفته و بسیار فشرده هستند. بعلاوه استفاده از 2 چیپ هوشمند بسیار پیشرفته برای هر یک از چراغ های اصلی جلو به منظور بهبود عملکرد تطبیقی این قسمت از بروزرسانی های مهم کاین فیس لیفت است.

اندازه روشنایی هدلایت ها نیز بسیار خیره نماینده است، زیرا فاصله ای نزدیک به 600 متر را روشن می نماید. گرافیک داخلی چراغ های جلو نیز بهبود یافته و سطح پوشش بیشتری را شامل می گردد. جالب آنکه پورشه از مصرف بهینه انرژی در این چراغ ها نیز خبر داده و به رغم بهبود قدرت و عملکرد، مصرف کمتری در مقایسه با نسل قبلی دارند.

در رابطه با پیشرانه نیز صحبت از حضور تپنده 6 سیلندر 3 لیتری توربوشارژ برای تریم پایه است که برابر با 349 اسب بخار خروجی و 369 پوندفوت گشتاور دارد. این یعنی 14 اسب بخار و 37 پوندفوت گشتاور بیشتر در مقایسه با مدل پیش از فیس لیفت. در کاین اس دیگر خبری از پیشرانه 6 سیلندر نیست و به جای آن از نمونه 4 لیتری 8 سیلندر 468 اسب بخاری با گشتاور 442 پوندفوت استفاده خواهد شد.

تریم پرچمدار کاین یعنی کوپه توربو جی تی نیز خروجی تحسین برانگیز 651 اسب بخار را همراه خود دارد که در مقایسه با نسخه پیش از فیس لیفت حدود 20 اسب بخار بهبود را نشان می دهد و گشتاور بدون تغییر همان 627 پوندفوت مدل قبلی است. تریم ئی-هیبرید نیز 463 اسب بخار خروجی و 479 پوندفوت گشتاور دارد. تحلیل این اعداد نیز بدین شکل است که خروجی پیشرانه 8 اسب بخار بهبود دارد، اما گشتاور 39 پوندفوت کاهش یافته است.

تمامی این تریم ها از جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک و سامانه تمام چرخ محرک استفاده می نمایند. در تریم هیبریدی از بسته باتری 25.9 کیلووات ساعت استفاده شده که جایگزین بسته باتری 17.9 کیلووات ساعت فعلی خواهد شد. همراه مدل های هیبریدی، شارژر 11 کیلووات ساعت ارائه می گردد که در مدل پیش از فیس لیفت نمونه 7.2 کیلووات ساعت آپشنال بوده است. پورشه در نظر دارد برای بازار چین یک تریم 4 سیلندر 2 لیتری را ارائه کند که قیمت مناسب تر و مشتریان بیشتری را پوشش دهد.

تصاویر کابین مدل فیس لیفت را نیز مشاهده می کنید که هنوز اطلاعات مورد تایید آن ارائه نشده، اما همانطور که در تصاویر تعیین است، بخش بیشتری از کنسول اصلی جلو به نمایشگر های دیجیتال اختصاص یافته است.

منبع: فرادید
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2364

به "مونتاژ پورشه کاین فیس لیفت؛ این شاسی بلند مشهور از اسلواکی تا مالزی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونتاژ پورشه کاین فیس لیفت؛ این شاسی بلند مشهور از اسلواکی تا مالزی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید