میسلار واتر صورت چیست و چه کاربردی دارد؟

به گزارش دانشنامه آریایی، در حال حاضر استفاده از محصولات مراقبت پوستی بسیار رواج پیدا نموده است و احتمالا در کمد آرایش هر کسی که به زیبایی پوست خود اهمیت می دهد یک میسلار واتر مشاهده خواهید کرد.

میسلار واتر صورت چیست و چه کاربردی دارد؟

این محصول کاربردی برای پاک سازی صورت استفاده می گردد، برای از بین بردن آرایش صورت، تعریق و آلودگی هایی که در طول روز بر روی پوست می نشیند احتیاج است که از یک محصول مناسب برای رفع کردن آنها استفاده کرد.

برای آن­که درباره این پاک نماینده شناخت و اطلاعات بیشتری به دست آورید پیشنهاد می کنیم ادامه مقاله را از دست ندهید.

میسلار واتر چیست؟

این پاک نماینده صورت، ترکیبی از آب و ذرات ریز روغن به نام میسل است که برای رفع کردن آرایش و آلودگی های مختلف از سطح پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

میسلار واتر علاوه بر قدرت پاک نمایندگی که دارد باعث آب رسانی و بالابردن رطوبت پوست می گردد و به عنوان یک محصول مراقبتی پوست عمل می نماید.

این محصول قادر است تمامی مواد آرایشی که شما برای صورت استفاده می کنید، حتی لوازم آرایشی ضد آب چشم را نیز از بین ببرد.

مواد تشکیل دهنده میسلار واتر

این محصول از آب تصفیه شده به همراه موادی همانند گلیسیرین و سورفاکتانت تشکیل شده که گلیسیرین، خاصیت آب­رسانی را برای این محصول مراقبتی ایجاد می نماید.

مولکول های سورفاکتانت نیز با هم ترکیب می شوند و ذره های ریز میسل را ایجاد می نمایند که قادر است چربی ها و غبار را از روی پوست جذب کند.

میسلار به طور کلی ملایم و سبک است و معمولا احتیاجی به شست­وشو ندارد اما بعضی متخصصان توصیه می نمایند بعد از استفاده از این محصول، صورت را با آب و شوینده مناسب بشویید تا اثری از آرایش باقی نماند.

انواع این محصول را می توان برای پوست های چرب، معمولی، حساس و خشک مورد استفاده قرار داد.

چگونه از میسلار واتر صورت استفاده کنیم؟

نحوه استفاده از این محصول بسیار ساده و راحت است و شما می توانید در هر زمانی که قصد پاک کردن آرایش خود را دارید به سادگی یک پد یا پنبه را به میسلار آغشته کنید و با یاری آن پوست صورت را پاک کنید.

جهت تمیزکردن آرایش دور چشم تنها کافی است که پد یا پنبه را چند ثانیه روی آن قرار دهید تا مواد آرایشی جذب گردد و دیگر احتیاجی نیست با شدت پد را روی چشم بکشید.

تصور این­که استفاده از این محصول فقط برای زمانی است که روی صورت آرایش دارید اشتباه است بلکه بهتر است به صورت روزانه برای پاک­سازی پوست از آن یاری بگیرید.

مزایای استفاده از میسلار

این پاک نماینده با توجه به فرمولاسیون خاصی که دارد می تواند با سر آب­دوست خود مواد محلول در آب را جذب کند و با سر آب گریز خود نیز چربی ها و مواد نامحلول را در خود حل نماید.

از مزایای این محصول می­توان به موارد زیر اشاره نمود.

پاک­سازی عمقی پوست

معمولا مواد آرایشی در منافذ پوست نیز نفوذ می نمایند و شست­وشو با شوینده های معمولی قادر نیست به طور کامل پوست را تمیز کند اما این محصول قادر است کاملا عمقی پاک­سازی را انجام دهد.

ذرات میسل موجود در این محصول به عمق پوست نفوذ می نماید و آثار مواد آرایشی را به طور کامل در ساختار خود حل می نماید.

آب­رسانی

هیالورونیک­اسید و گلیسیرین موجود در ترکیبات این محصول خاصیت مرطوب نمایندگی را برای آن ایجاد می نماید.

از آنجایی که گلیسیرین یک ماده طبیعی با خواص آب­رسانی است می تواند رطوبت پوست را در حد متعادل نگه دارد و بعلاوه قادر است به عنوان یک سد دفاعی برای پوست عمل کند.

حفظ چربی پوست صورت

معمولا بیشتر شوینده ها دارای ترکیباتی هستند که استفاده مکرر از آنها موجب خشکی و ترک خوردگی پوست می گردد اما میسلار به طور کلی چربی طبیعی صورت را حفظ می نماید و مانع خشکی آن می گردد.

اگر در پی پاسخ این پرسش هستید که میسلار واتر را از کجا تهیه کنیم؟ پیشنهاد ما به شما داروخانه آنلاین ویتامین ث است.

شما می توانید یک محصول مناسب و باکیفیت را به وسیله وب­سایت ویتامین ث سفارش دهید، برندهایی که در این داروخانه به فروش می رسد جزء برترین محصولات بازار هستند.

علاوه بر میسلار که یک محصول مراقبتی پوست است برای پیشگیری از پیری پوست و ایجاد چین و چروک محصول دیگری تحت عنوان کلاژن را می توان مورد استفاده قرار داد که به صورت قرص و پودر در دسترس است.

آشنایی با قرص کلاژن

کلاژن نوعی پروتئین است که به صورت طبیعی در بدن ساخته می گردد و برای ترمیم پوست بسیار مفید است. این ماده طبیعی به حفظ ساختار پوست و جلوگیری از افتادگی آن یاری می نماید.

به مرور زمان و با بالارفتن سن میزان این ماده در بدن کم می گردد و در پی آن چین و چروک روی پوست بروز می نماید.

با توجه به احتیاج بدن به این ماده در حال حاضر مکمل هایی به صورت قرص و پودر کلاژن فراوری می گردد که برای استفاده افراد به فروش می رسد.

علاوه­بر بهبود سلامت پوست قرص کلاژن فواید دیگری نیز به همراه دارد که عبارت اند از:

  • بهبود درد مفاصل: کلاژن ماده­ای است که می تواند به حفظ غضروف ها نیز یاری کند بنابراین با مصرف مکمل حاوی این ماده می توان انتظار داشت که دردهای مفاصل نیز کاهش یابد.
  • افزایش توده عضلانی: این ماده یکی از اجزاء مهم در ماهیچه های اسکلتی است که با استفاده از قرص های حاوی کلاژن احتمال افزایش توده عضلانی در افرادی که دچار تحلیل عضله شده اند، مشاهده می گردد.
  • بالابردن سلامت قلب: یکی دیگر از مواردی که کلاژن روی آن تاثیر می گذارد عملکرد قلب است. با در نظر گرفتن این مسئله که این ماده در ساختار رگ های خونی وجود دارد استفاده از آن مانع ایجاد انسداد عروق می گردد.

جمع بندی

میسلار واتر محصولی است که از ترکیب آب و ذره های روغنی به نام میسل تشکیل شده و برای از بین بردن چربی ها و آلودگی های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول را می توان با استفاده از یک پد یا پنبه روی پوست صورت کشید تا مواد آرایشی که روی آن به جای مانده است را رفع کرد.

در کنار این محصول می توانید از قرص کلاژن نیز برای جلوگیری از پیری زودرس و افتادگی پوست بهره ببرید.

جهت خرید محصولات باکیفیت مراقبت پوستی همانند میسلار و کلاژن می توانید به داروخانه آنلاین ویتامین ث مراجعه کنید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 18 اسفند 1401 بروزرسانی: 18 اسفند 1401 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2350

به "میسلار واتر صورت چیست و چه کاربردی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میسلار واتر صورت چیست و چه کاربردی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید