نمایشگاه CES سال آینده به صورت حضوری برگزار می گردد

به گزارش دانشنامه آریایی، با وجود اینکه در حال حاضر ویروس کرونا در بسیاری از کشورها به یک بحران گسترده تبدیل شده، اما در هر صورت نمایشگاه تکنولوژی CES قرار است در سال 2021 به صورت حضوری برگزار گردد. اگرچه در شرایط فعلی تقریبا تمام رویدادها لغو شده اند یا صرفا به صورت آنلاین برگزار می شوند، اما برگزارکنندگان CES امیدوارند که تا ژانویه 2021 این بحران به انتها می رسد.

نمایشگاه CES سال آینده به صورت حضوری برگزار می گردد

این نمایشگاه هر ساله میزبان صدها هزار شرکت نماینده و صدها شرکت مختلف است. در این میان، برگزارنمایندگان بر این باور هستند که با افزایش فاصله غرفه ها و فضای بیشتر بین جایگاه ها هنگام مراسم های مختلف، می توانند فاصله گذاری اجتماعی را اجرایی نمایند. همچنین قرار است مناطق مختلف نمایشگاه مرتبا ضدعفونی شوند.

در این میان، هنوز برنامه مشخصی برای اندازه گیری دمای بدن شرکت نمایندگان در نقاط ورودی وجود ندارد اما قرار است چنین کاری انجام گردد. همچنین دسترسی به یاری های پزشکی و خدمات بهداشتی در محل هم افزایش خواهد یافت.

سازمان برگزارنماینده نمایشگاه CES، شرکت نمایندگان و غرفه داران را تشویق خواهد نمود که از دست دادن خودداری نمایند و ماسک بر صورت خود قرار بدهند؛ البته معلوم نیست که آیا استفاده از ماسک اجباری خواهد بود یا نه. در زمینه احتمال کاهش ظرفیت هم اطلاعاتی ارائه نشده است.

نمایشگاه CES 2021 حدود 7 ماه دیگر برگزار خواهد شد و تا آن موقع اتفاقات زیادی می تواند رخ دهد و به عنوان مثال می توان به امواج آینده بیماری کووید 19 اشاره نمود؛ به همین خاطر تا اطلاع ثانوی نمی توان در خصوص برگزاری این نمایشگاه با قاطعیت اظهارنظر کنیم.

در هر صورت، این سازمان می گوید که شرکت های عظیم آمادگی خود را برای حضور در این نمایشگاه اعلام نموده اند. همچنین قرار است پخش زنده رویدادها مورد توجه بیشتری قرار بگیرد. در نهایت باید ببینیم تا آن موقع آیا بحران ویروس کرونا برطرف شده یا حداقل تحت کنترل درآمده یا نه.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1185

به "نمایشگاه CES سال آینده به صورت حضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه CES سال آینده به صورت حضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید