هم اندیشی مدیران کانون های مساجد قائم شهر برگزار گردید

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرگزاری خبرنگاران- نشست هم اندیشی رابطین کانون های فرهنگی و هنری مساجد قائم شهر ، جویبار ، سیمرغ و ستاد کانون مساجد استان با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در قائم شهر برگزار گردید .

هم اندیشی مدیران کانون های مساجد قائم شهر برگزار گردید

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان قائم شهر به نقل ازروابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر،عیسی مدانلو از هم اندیشی و گفتگوی فرهنگی مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد جویبار ، سیمرغ و قائم شهر به موضوع شهرستان قائم شهر در ارشاد اطلاع داد .

عیسی مدانلو در این جلسه گفت: مسجد بعنوان پایگاه فرهنگی ، مهمترین جایگاه رشد فضائل انسانی و اخلاقی است .

مدانلو اضافه کرد : استفاده از ظرفیت نیروهای جوان در راستای اهداف کانون ها ، فراوری محتوای فرهنگی و هنری ، اجرای برنامه های فاخر ، فعالیت دینی و فرهنگی در فضای مجازی و ... مورد انتظار در کانون های فرهنگی و هنری مساجد است .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر، آتش به اختیار بودن بچه های فرهنگی و هنری مساجد، می تواند در جریان سازی ها و حرکت های انقلابی و جهادی پر نفوذ تر از مسائل فرهنگی دیگری باشد که امروز برای آنها میلیون ها تومان هم هزینه می گردد .

در ادامه این نشست مدانلو اذعان داشت: برای تغییر چارچوب فکری و تحولی که مدنظر است مهمترین ابزار و راهبرد آموزش است. آموزشی که امروز لازم است و ما باید در مبحث آموزش در کانون های فرهنگی و هنری تمرکز خود را بر آن بگذاریم .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2223

به "هم اندیشی مدیران کانون های مساجد قائم شهر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم اندیشی مدیران کانون های مساجد قائم شهر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید