وریا و حسینی در آستانه تمدید با استقلال

به گزارش دانشنامه آریایی، حسین حسینی و وریا غفوری در آستانه تمدید قرارداد با استقلال قرار گرفته اند. ظاهرا کدورت ها میان دو طرف از بین رفته است. آیا باشگاه استقلال رقم قرارداد این بازیکنان را افشا می کند؟

وریا و حسینی در آستانه تمدید با استقلال

ماجرای وریا غفوری و سید حسین حسینی ظاهرا قرار است ختم به خیر شود تا بعد از حضور استراماچونی به نوعی استقلال از حاشیه ها دور باشد. مسئولان باشگاه استقلال در مذاکرات اولیه با پیشنهادات این بازیکنان موافقت نکردند و حتی کار به جنجال طرفین کشید و به همین دلیل ابتدا علی خطیر تمامی خواسته های این بازیکنان را در سایت باشگاه استقلال منتشر کرد که همین موضوع واکنش های تند هر دو بازیکن را در پی داشت. غفوری و حسینی در مصاحبه های خود جملات تندی را علیه هلی خطیر به زبان آوردند و چند روز بعد نیز باشگاه استقلال با تایید بیانیه ای که علی خطیر علیه این دو بازیکن صادر کرده بود اظهار داشت باشگاه حاضر است در صورتی که این دو بازیکن از موضع خود کوتاه بیایند، با آن ها قرارداد امضاء کند. در واقع باشگاه استقلال کوشید در این راستا قدری کوتاه بیاید تا مشکل از بین برود.

ظاهرا هیات مدیره باشگاه استقلال درخصوص این دو بازیکن کوتاه آمده تا استقلال آن ها را که از جمله کارا ترین بازیکنان این تیم در لیگ هجدهم بودند را از دست ندهد. در عین حال انتظار می رود مسئولان باشگاه استقلال با توجه به اینکه در اعلام رقم درخواستی بازیکنان و شروط آنها شفاف سازی کرده اند بعد از تمدید قرارداد با هر دو بازیکن درباره اینکه با چه میزان دستمزدی توانستند این دو را به خدمت بگیرند، شفاف سازی کنند تا ابهام ها درباره هردوی آن ها از بین برود.. البته پیش از اینکه قراردادی امضاء شود، لازم است که میان این دو بازیکن و علی خطیر نیز کدورت ها از بین برود.

اما مهم ترین سوالی که مطرح است اینکه آیا وریا غفوری حاضر است با رقمی کمتر از 9 میلیارد تومان با استقلال قرارداد منعقد کند و آیا سید حسین حسینی نیز به دستمزدی کمتر از 6میلیارد تومان برای هر فصل رضایت خواهد داد؟ بدون شک باشگاه استقلال با شفاف سازی در این خصوص می تواند بخش اعظمی از سوال ها پیرامون این ماجرا را از میان ببرد.

2

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 269

به "وریا و حسینی در آستانه تمدید با استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وریا و حسینی در آستانه تمدید با استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید