پاشازاده ، مجیدی؛ رو در رو نه، کنار هم باشید!

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرگزاری خبرنگاران- مهدی پاشازاده بعنوان مدیر ورزشی فعلی باشگاه از بعضی مسائل اتفاق افتاده در روزهای اخیر انتقاد می کند.

پاشازاده ، مجیدی؛ رو در رو نه، کنار هم باشید!

به گزارش خبرنگاران، استقلال و اصولا هر باشگاهی یک مدیر ورزشی یا معاون ورزشی که فوتبال را بشناسد و از جنس فوتبال باشد، می خواهد. پرسپولیس افشین پیروانی را روی نیمکت دارد و ابراهیم شکوری را هم داخل باشگاه داشت اما استقلال حتی نیمکت خود را هم به بهرام امیری داده چرا که فرهاد و فرزاد دوست نداشتند با جواد زرینچه کار نمایند.

هر چه بود حالا استقلال مهدی پاشازاده را به اسم معاون ورزشی دارد و به گفته خودش، چه یک روز دیگر در این سمت باشد و چه یک سال دیگر، وظیفه خود را انجام می دهد. وظیفه معاون ورزشی همان است که مهدی پاشازاده گفت؛ نظارت بر اجرای سیاست های ورزشی باشگاه، ایجاد هماهنگی میان کادرفنی و بازیکنان با مدیریت و پیگیری خواسته های کادر فنی از مدیریت و البته انتقال خواسته های مدیریت به کادرفنی...

مهدی پاشازاده به استقلال آمده تا این سِمت که جایش در فوتبال ایران خالی است را در این تیم و در ادامه در تمام تیم ها جا بیاندازد و پیروزیت او به نفع تمام پیشکسوتان فوتبال است. اگر مهدی پاشازاده در استقلال پیروز باشد، 16 شغل نو در لیگ برتر و 18 شغل نو در لیگ آزادگان برای پیشکسوتان فوتبال ایجاد می گردد. تمام پیشکسوتان که قرار نیست بعد از انتها دوران فوتبال شان، مربی شوند؟ اصلا مگر فوتبال ما چقدر ظرفیت پذیرش سرمربی، مربی و یاری مربی را دارد؟ معاون ورزشی می تواند یک شغل نو و مهم برای آینده ستاره های امروز فوتبال ما باشد. به نفع فوتبال است که پاشازاده پیروز گردد تا در هر باشگاهی یکی مثل پاشازاده معاون ورزشی باشد.

پاشازاده درباره مجیدی هم حرف هایی زد که خیلی ها می ترسند به زبان بیاورند. خیلی ها از ترس فحش خوردن در فضای مجازی این حرف ها را در خفا می زنند اما پاشازاده روی خط برنامه زنده خیلی راحت حقایق را گفت؛ نمی گردد که با همه دعوا کرد! نمی گردد که موقع حکم گرفتن وزارت ورزش و هیات مدیره منصوب وزارتخانه را به رسمیت شناخت و با اولین اختلاف، آنها را تحویل نگرفت! فرهاد مجیدی اگر نفع استقلال را می خواهد باید به جای ایستادن مقابل پاشازاده کنار او بایستد. تصور می کنید افشین پیروانی و یحیی گل محمدی هیچ گونه اختلاف سلیقه ای ندارند؟ چشم بسته یکدیگر را قبول دارند؟ قطعا چنین نیست اما آنها کنار هم ایستاده اند و نان این کنار هم بودن را پرسپولیس می خورد. فرهاد مجیدی ملاقاتش با پاشازاده را دوئل نبیند. این می تواند یک قدم به سوی پیروزیت باشد. استقلال که سالهاست به دعوا و درگری و اختلاف عادت نموده، چه اشکالی دارد یک بار هم اتحاد را تمرین کند.

پاشازاده در پاسخ به این سوال که آیا می دانید فرهاد مجیدی از چه چیزی دلخور است؟ گفت:

واقعا نمی دانیم. خود من به شخصه نمی دانم. نظرم این است فرهاد تنها است و باید یاریش کرد. بنده از جنس خودش هستم و دوست او هستم. کسی بودم که بزرگتر و کاپپیتان او بودم. روزی که به استقلال آمد، یکی از دوستانش او را به من سپرد. رابطه خیلی خوب و حتی خانوادگی با هم داشتیم. زنگ زدم، اس ام اس دادم، نامه کتبی و رسمی نوشتم، من که سیاسی نیستم، ورزشی هستم، مثل او.

پاشازاده در خصوص ماندن خود در استقلال گفت:

چه یک روز باشم، چه یک سال، کارم را می خواهم به درستی انجام بدهم و هیچ چیزی برایم از استقلال مهم تر نیست. نه از کسی می ترسم، نه باج می دهم ولی می گویم این کارهایی که صورت گرفته چه نفعی برای استقلال داشته است؟ اگر طرفدار هستیم و استقلال را دوست داریم باید خیلی جاهان گذشت کنیم و پایین تر بیایم. نمی توانم با اسپانسر درگیر بشوم چرا که بیش از آنچه باید یاری کردند. باید با بقیه تعامل کنیم، نمی توانیم با همه دعوا بکنیم، نمی گردد واقعا. این موضوع دودش در چشم طرفدار و استقلال می رود. طرفدار حق دارد چون در حال اذیت شدن است. فوتبال ما حقیقی بوده است. من در فضای حقیقی فوتبال بازی کردم. به پرسپولیس گل زدم، قبول نشده، استقلالی ها تشویقم کردند، شاید چند پرسپولیسی هم فحش دادند. نباید از این ها بترسیم. از مدیریت می خواهم قوی تر باشد. از فرهاد مجیدی می خواهم آرامشش را حفظ کند و بتوانم تمرکز کند. من اینجا آمدم یاری کند ولی هرکس باید وظیفه خودش را بداند.

او بعلاوه در خصوص محرومیت فرهاد مجیدی گفت:

راجع به این مساله هنوز به اتفاق نظر نرسیدم چون امروز هم تعطیل بود ولی کسانی که آرا را دادند باید بگویند چرا این اتفاق اتفاق افتاده است. باشگاه هم نظر خودش را دارد ولی سایت فدراسیون باید در این خصوص شفاف سازی کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1942

به "پاشازاده ، مجیدی؛ رو در رو نه، کنار هم باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشازاده ، مجیدی؛ رو در رو نه، کنار هم باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید