ولخرجی 150 دلاری نامزد میلیاردر آمریکایی برای اینفلوئنسرهای اینستاگرامی

به گزارش دانشنامه آریایی، مایکل بلومبرگ هر چند با پول هایش نمی تواند دوست بخرد اما می خواهد با هزینه کردن 150 دلار برای هر پست اینفلوئنسرها، چهره ای خوب و جذاب از خودش در شبکه های اجتماعی برای مردم آمریکا بسازد.

ولخرجی 150 دلاری نامزد میلیاردر آمریکایی برای اینفلوئنسرهای اینستاگرامی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزای تحصیلی آمریکا 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، میلیاردر سرشناس آمریکایی که این روزها با عبارت مایک بلومبرگ این بار چه می خرد؟ شناخته می گردد، با همکاری شرکت های فعال در عرصه جریان سازی اینترنتی در پی فتح شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام است. او در پویش انتخاباتی خود به هر چهره سرشناس که یک جمله خوب درباره اش بنویسد، 150 دلار هدیه می دهد؛ رقمی که در مقایسه با دارایی میلیاردی این فوق سرمایه دار آمریکایی هیچ است.

اینفلونسرهایی که 150 دلار آقای بلومبرگ را می خواهند، باید در یک یا چند جمله به این پرسش پاسخ بدهند: چرا مایک بلومبرگ نامزدی پیروز است که می تواند بر وحشت چیره گردد و فراتر از تمام جناح ها و احزاب کاری کند همه آمریکایی ها بپذیرند صدایشان شنیده و به آنها احترام گذاشته می گردد؟ آگهی استخدام اینفلوئنسر برای پایگاه انتخاباتی بلومبرگ از علاقه مندان خواسته در پاسخگویی راستگو، پراحساس و خود خودشان باشند.

شرکت ترایب که این پویش را برای نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا راه انداخته، از کسی نخواسته است خودش محتواها را به اشتراک بگذارد. آنها در پی دست یافتن به عکس ها و ویدئوهای دست اول هستند تا گروه تبلیغاتی بلومبرگ بتواند در شبکه های اجتماعی منتشر کند. ترایب با 68 هزار 682 اینفلوئنسر اینستاگرامی همکاری می نماید و انتظار می رود از این تعداد هزاران متن تصویری در ستایش و توصیف بلومبرگ به دست مدیران شرکت برسد.

در این پویش تبلیغاتی، مایک بلومبرگ کودکی توصیف شده که با سختکوشی راه خود را از طبقه متوسط جامعه به دانشگاه باز نموده است. اینفلوئنسرها برای حضور در این پویش باید ساکن ایالات متحده باشند و از به کار بردن عبارت های کفرآمیز، تصاویر برهنه یا محتوای به شدت منفی بپرهیزند.

بلومبرگ در دوران حضور در سمت شهردار نیویورک عبارت هایی نامناسب درباره مردان سیاهپوست و لاتین به کار برده بود و بعضی گمان می نمایند راه انداختن این پویش تبلیغاتی بیشتر تلاشی باشد برای زدودن خاطره های نامناسب و دردناک آن دوران از ذهن مردم و رای دهنده های آمریکایی.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 870

به "ولخرجی 150 دلاری نامزد میلیاردر آمریکایی برای اینفلوئنسرهای اینستاگرامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولخرجی 150 دلاری نامزد میلیاردر آمریکایی برای اینفلوئنسرهای اینستاگرامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید