پرونده لیگ 98 بسکتبال بانوان مختومه اعلام شد

به گزارش دانشنامه آریایی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، دپارتمان داوران و مسابقات بانوان فدراسیون بسکتبال تصمیم گیری نهایی در مورد لیگ 98 بانوان درتمام رده ها که به دلیل کرونا ناتمام ماندند را به این شرح اعلام کرده است:

پرونده لیگ 98 بسکتبال بانوان مختومه اعلام شد

لیگ برتر

با توجه به برگزاری یک بازی از فینال لیگ برتر ، طی جلسه ای با حضور نمایندگان تیم های گروه بهمن و بانوان شهر گرگان، نتیجه تک بازی فینال که با برد تیم بهمن تهران همراه بود به عنوان نتیجه نهایی اعلام شود. بدین ترتیب تیم گروه بهمن قهرمان لیگ برتر معرفی شد. دیدار رده بندی نیز به طور کامل پیش از شیوع ویروس انجام شده بود. بدین ترتیب تیم های گروه بهمن تهران، بانوان شهر گرگان، نامی نو اصفهان و پالایش نفت آبادان در رده اول تا چهارم ایستادند.

لیگ یک

در این رده تیم های شورای شهر و شهرداری قزوین و مولتی کافه مشهد به فینال و تیم های خانه بسکتبال هرمزگان و وولف تهران به رده بندی صعود کرده بودند. هیچ مسابقه ای به دلیل شیوع ویروس کرونا در مرحله نهایی برگزار نشد. با تصمیم اتخاذ شده تیم های شورای شهر و شهرداری قزوین و مولتی کافه مشهد به لیگ برتر صعود کردند.

لیگ دو

در لیگ دسته دو تیم های فولاد مبارکه سپاهان و اکسون به فینال و تیم های خانه بسکتبال گچساران و شهرداری کرمان به رده بندی راه پیدا کردند. هیچ مسابقه ای به دلیل شیوع ویروس کرونا در مرحله نهایی برگزار نشد. با تصمیم اتخاذ شده تیم های فولاد مبارکه سپاهان و اکسون تهران به لیگ یک صعود کردند.

لیگ جوانان

لیگ جوانان در بهمن 98 به کار خود خاتمه داد و تیم های ذوب آهن اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان، خانه بسکتبال کرمانشاه و خانه بسکتبال نهاوند در رده های اول تا چهارم قرار گرفتند.

لیگ نوجوانان

در لیگ نوجوانان تیم های خانه بسکتبال نیشابور و خانه بسکتبال کرمان به فینال و تیم های خانه بسکتبال قزوین و خانه بسکتبال همدان به رده بندی راه یافتند که در نهایت به دلیل شیوع ویروس کرونا این لیگ مختومه اعلام شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1261

به "پرونده لیگ 98 بسکتبال بانوان مختومه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده لیگ 98 بسکتبال بانوان مختومه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید