پل طلایی ویتنام روی دست های کوهستان

به گزارش دانشنامه آریایی، از میان پل های منحصر به فردی که در گوشه و کنار جهان ساخته شده اند، می توان به پل طلایی ویتنام اشاره نمود که ظاهرا روی دو دست سنگی غول پیکر قرار گرفته است.

پل طلایی ویتنام روی دست های کوهستان

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

از پل شیشه ای یونتای چین که روی یک دره قرار گرفته است تا سازه ای فوق العاده که مناظری چشم نواز از ارتفاعات کوهستانی ویستلر در بریتیش کلمبیا را پیشکش بازدیدکنندگان می نماید، نشان می دهد که طی چند سال اخیر پل های منحصر به فردی در سراسر جهان ساخته شده اند که باعث هیجان بیشتر برای گردشگران و افراد محلی شده است. به این مجموعه پل های جالب می توان پل کائو وانگ (Cau Vang) ویتنام را اضافه نمود که در کوهستان قرار گرفته است و به نظر می رسد دو دست سنگی بزرگ آن را نگه داشته اند.

این سازه شگفت انگیز که در با نا هیلز (Ba Na Hills) در دانانگ واقع شده است، در ارتفاع 1414 متری از سطح دریا قرار گرفته است و شامل یک راستا مدور 150 متری می گردد که طرفین آن گلکاری شده است. با پیاده روی روی این پل می توان مناظر زیبای کوهستان های سرسبز اطراف را مشاهده کرد.

نقطه عطف این پل، دست های سنگی خدای کوهستان است که ظاهرا پل را روی دستان خود بالا برده اند. علاوه بر مناظر معرکه کوهستان، گل های بنفش کاشته شده در طرفین پل نیز باعث تحسین بازدیدکنندگان می گردد.

ساخت پل معروف به پل طلایی، حدود یک سال زمان برد که به یکی از نقاط گردشگری ویتنام تبدیل شده است. از زمان افتتاح آن، مردم زیادی از نقاط دور و نزدیک به این محل آمده اند و تصاویر خارق العاده ای از پل و مناظر اطراف آن را به اشتراک گذاشته اند. گردشگرانی که برای دیدن این پل می آیند، می توانند به روستای فرانسوی (French Village) نیز سر بزنند که شامل میادین متفاوت، کلیساها، هتل ها، موزه موم، یک عبادتگاه و یک باغ گل است.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 25 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 285

به "پل طلایی ویتنام روی دست های کوهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پل طلایی ویتنام روی دست های کوهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید