کاهش 30 درصدی تردد در جاده های مازندران

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد : با اعمال محدودیت های تردد مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا کشور در نیمه اول آذرماه سالجاری شاهد کاهش بیش از 30 درصد در تردد کل استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل و همچنین ماه قبل یعنی نیمه اول آبان ماه بوده ایم.

کاهش 30 درصدی تردد در جاده های مازندران

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری،به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، مهندس عباسعلی نجفی اضافه نمود: این میزان از کاهش تردد ها در محور های مواصلاتی استان با استان های مجاور به بیش از 50 درصد نیز رسیده است.

مهندس نجفی خاطر نشان ساخت : بر اساس این محدودیت ها تردد وسایل نقلیه با توجه به شماره پلاک در سطح محورهای شهرستانهای دیگر و استانهای دیگر ممنوع بوده و شامل جریمه می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اضافه نمود: همچنین با توجه به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا پلاک وسایل نقلیه خاطی توسط دوربین های هوشمند پلاک خوان این اداره کل در سطح محورهای استان مازندران ثبت شده و جهت آنالیز و اعمال جرائم به پلیس راه کشور ارسال می شود.

وی گفت:وسایل نقلیه ای که اقدام به دریافت مجوز تردد از استانداری و یا فرمانداری ها کرده اند از این قاعده مستثنی بوده و در انتها دوره محدو دیت ها در صورتیکه جریمه ای برای آنها صادر شود می توانند با ارائه مجوز و مستندات به پلیس راهور ناجا نسبت به برطرف جریمه اقدام کنند.

مهندس نجفی گفت: مجوزهای صادره تنها برای پلاک آن وسیله نقلیه صادره شده و استفاده از آن توسط سایر وسایل نقلیه سبب اعمال جریمه ناشی از ثبت پلاک توسط سامانه های هوشمند خواهد شد.

لازم به ذکر است : مسافرین و رانندگان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین شرایط راهها و انسدادها یا محدودیت های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای 141 تماس حاصل فرمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1497

به "کاهش 30 درصدی تردد در جاده های مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 30 درصدی تردد در جاده های مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید