کسب یک میلیارد تومان درآمد گردشگری کرمانشاه در نیمه اول سال جاری

به گزارش دانشنامه آریایی، علیرضا مرادی بیستونی در تبادل نظر با خبرنگاران از بازدید 750 هزار گردشگر از محوطه های تاریخی و موزه های استان کرمانشاه طی نیمه اول سال جاری اطلاع داد و گفت: این تعداد گردشگر از ابتدای سال جاری تا خاتمه شهریور ماه از محوطه های تاریخی و موزه های استان بازدید نموده اند.

کسب یک میلیارد تومان درآمد گردشگری کرمانشاه در نیمه اول سال جاری

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان قیمت کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی از کسب یک میلیارد تومان درآمد از این محل اطلاع داد و توضیح داد: مبلغ ذکر شده برابر با کل درآمد حاصل از بازدید گردشگران طی سال گذشته است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، بیشترین بازدید را به ترتیب مربوط به محوطه تاریخی، طاقبستان، بیستون، غار قوری قلعه، معبد آناهیتا، تکیه معاون الملک و تکیه بیگلربیگی دانست.

وی به معرفی جاذبه های تاریخی و تفریحی استان به وسیله سایت میراث فرهنگی برای جذب گردشگران اشاره نمود و گفت: از نظر معرفی جاذبه های گردشگری استان در فضای مجازی جزو استان های پیشرو هستیم و تصاویر آنلاین و سه بعدی از فضاهای موجود را برای استفاده کاربران بر روی سایت میراث فرهنگی قرار داده ایم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 787

به "کسب یک میلیارد تومان درآمد گردشگری کرمانشاه در نیمه اول سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب یک میلیارد تومان درآمد گردشگری کرمانشاه در نیمه اول سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید