بزرگداشت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی در اصفهان به صورت مجازی

به گزارش دانشنامه آریایی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان از برگزاری آیین بزرگداشت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی به صورت مجازی اطلاع داد.

بزرگداشت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی در اصفهان به صورت مجازی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، فریدون الله کمک امروز 29 اردیبهشت ماه 99 با اعلام این مطلب گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا سال جاری هم زمان با روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی، امکان برگزاری آیین های بزرگداشت این هفته، به دلیل تجمع های دوستداران میراث فرهنگی، همانند سال های گذشته امکان نداشت.

او اضافه نمود: با برنامه ریزی های انجام شده، آیین های مربوط به هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه به صورت مجازی ویژه دوستداران میراث فرهنگی برگزار می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان اظهار داشت: ازجمله برنامه هایی که در این هفته به صورت مجازی برگزاری می گردد، بازدید مجازی از منارجنبان، موزه تزئینی ایران، مسجد جامع عتیق و کاخ عالی قاپو است.

او توضیح داد: همچنین در این هفته نشست های تخصصی با اساتید و متخصصین میراث فرهنگی کشور ویژه علاقه مندان به صورت مجازی برگزار می گردد که از آن جمله می توان به گفت وگو با احمد محیط طباطبائی با موضوع بزرگداشت روز جهانی موزه ها، تبادل نظر با هادی احمدی روبینی با موضوع بزرگداشت هفته میراث فرهنگی و گفت وگو با مهران سرمدیان با موضوع آنالیز کارنامه میراث فرهنگی کاشان اشاره نمود.

الله کمک تأکید کرد: علاقه مندان می توانند با مراجعه با آدرس Isfahan-chtt در فضای مجازی و اطلاع از زمان برگزاری این برنامه ها، از مطالب آن بهره مند شوند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1139

به "بزرگداشت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی در اصفهان به صورت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگداشت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی در اصفهان به صورت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید