کشف 35 فقره موبایل قاپی در تهران

به گزارش دانشنامه آریایی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری موبایل قاپی که با همکاری پسر عمو خود 35 فقره سرقت مرتکب شده بود، اطلاع داد.

کشف 35 فقره موبایل قاپی در تهران

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال در مصاحبه با پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی افزایش قاپ زنی در محدوده سرکلانتری سوم، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه سوم پلیس آگاهی طرحی گسترده با همکاری کلانتری های تابعه اجرا کردند.

وی شرح داد: با افزایش گشت زنی های انتظامی به ویژه نقاط آسیب پذیر، کارآگاهان به راکب و ترک نشین موتورسیکلتی در گشت زنی های انتظامی مظنون می شوند که راکب موتورسیکلت به محض مشاهده خودروی پلیس، از محل متواری و پس از دقایقی تعقیب و گریز در نهایت ترک نشین در خیابان مطهری به هویت امیر دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال می یابد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه در آنالیز سوابق متهم تعیین که وی سابقه دار بوده و پیش تر به جرم سرقت و گوشی قاپی دستگیر شده است، اضافه نمود: کارآگاهان در گام بعدی از تحقیقات پلیسی رد پای وی را در چند فقره سرقت اخیر کشف و متهم که چاره ای جز به اعتراف نداشت به 35 فقره سرقت با همدستی پسر عموی خود به نام نادر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در بازپرسی های پلیسی منکر اطلاع از محل سکونت پسرعمویش می باشد، گفت: با هماهنگی های قضائی تا کنون 27 تن از مال باختگان شناسایی و امیر را به عنوان یکی از سارقان معرفی نموده اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در سرانجام گفت: تحقیقات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه متهم دوم پرونده ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1442

به "کشف 35 فقره موبایل قاپی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 35 فقره موبایل قاپی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید