کلانتری: اگر اشتباهی نباشد، در بازی گلی رد و بدل نمی گردد

به گزارش دانشنامه آریایی، سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در مورد ملاقات با ذوب آهن اصفهان توضیحاتی را اعلام کرد.

کلانتری: اگر اشتباهی نباشد، در بازی گلی رد و بدل نمی گردد

خبرنگاران - علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در کنفرانس مطبوعاتی بعد از ملاقات با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار کرد: در نیمه اول روی دروازه فجر و ذوب آهن اصفهان موقعیت های خطرناکی خلق نشد. اشتباهی در بازی پیش آمد که مقصر آن هم یک نفر هم نبود. وقتی تیم پیروز می گردد، همه تیم با هم هستند و زمانی که شکست می خورند، هم با همدیگر مقصر هستند.

او گفت: گاهی اوقات یک اتفاقاتی در بازی رخ می دهد که اصلا قابل پیش بینی نیست. اگر اشتباهات نباشند گلی هم رد و بدل نمی گردد. درست است که با نتیجه 2 بر صفر بازی را واگذار کردیم، اما اصلا بازی طوری نبود که ما بازنده باشیم این اتفاقات فوتبال است و این برد مبارک ذوب آهن باشد.

او افرود: ما از 2 بازیکن مصدوم استفاده کردیم که هنوز در شرایط بازی نیستند. در این ملاقات موقعیت های چندانی خلق نکردیم، انشاالله که بتوانیم این مشکل را رفع کنیم و بتوانیم در بازی هفته بعد پیروز شویم. در ملاقات بعدی مقابل تراکتور باید 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. گرفتن همین سه امتیاز هم قبل از نیم فصل خیلی برای ما خوب است که بتواند چند رده ما را جابجا کند.

بیشتر بخوانید

  • کلانتری: در یک قدمی کسب 3 امتیاز بودیم، اما نشد
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2092

به "کلانتری: اگر اشتباهی نباشد، در بازی گلی رد و بدل نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلانتری: اگر اشتباهی نباشد، در بازی گلی رد و بدل نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید