کنترل هوشمند موتورخانه با محصولی ایرانی

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرگزاری خبرنگاران-یک شرکت دانش بنیان محصولی هوشمند ساخته که کاربرد آن کنترل دمای آب شبکه گرمایش در موتورخانه های گرمایشی مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری است.

کنترل هوشمند موتورخانه با محصولی ایرانی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، هادی واعظی مدیرعامل شرکت دانش بنیان فرا الکتریک شهر با بیان اینکه محصول تولیدی این شرکت کنترل هوشمند موتورخانه است، گفت: هوشمند سازی ساختمان یکی از مباحث مطرح در کشورهای پیشرفته است، در ایران با توجه به بالا رفتن هزینه های انرژی و تمایل جامعه به بهره گیری از انرژی های نو، این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.

عملکرد پایدار و کاهش مصرف انرژی

محصول این شرکت در گروه خانواده SES محسوب می گردد، این خانواده از محصولات با هدف کنترل دمای آب شبکه گرمایش در موتورخانه های گرمایشی مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری، بر اساس ترجیحات کاربر و دمای هوای محیط بیرون طراحی شده اند.

این محصول بعلاوه قادر است به وسیله ارتباط اینترنتی با سرور مرکزی گزارش ها را ارسال و فرمان های کاربر را دریافت کند علاوه بر قابلیت های پایه مانند عملکرد پایدار و کاهش مصرف انرژی، توانایی ضبط نامحدود گزارش ها، رسم گراف ها، کنترل چندین موتورخانه به وسیله یک کامپیوتر یا گوشی هوشمند را فراهم می نماید.

این محصول اولین بار برای کنترل موتورخانه های گرمایشی مدارس طراحی و ساخته شد اما دامنه عملکرد آن محدود به مدارس نبوده و انواع مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری را نیز بر عهده می گیرد، بعلاوه کاربر به سادگی می تواند این محصول را برای کنترل استخر شنا یا دمای ویلاهای شخصی نیز به کار گیرد.

متناسب با شرایط کاربر ایرانی

بیشتر شرکت های بزرگ خارجی در این حوزه فعال هستند اما با قیمت هایی بالا نسبت به نمونه داخلی، بومی سازی این محصول متناسب با شرایط کاربر ایرانی از قبیل زبان فارسی، تقویم شمسی، توجه به مختصات و طبیعت موتورخانه ها در ایران انجام شده است و خدمات پس از فروش مناسب و در محل از مزیت های این محصول نسبت به نمونه خارجی خود محسوب می گردد.

SES دمای شبکه گرمایش را متناسب با ساعات روز و شرایط محیط بیرون تغییر می دهد، بعلاوه SES.net با ضبط گزارش های دما و شرایط مشعل ها و پمپ ها امکانات خوبی را برای خطایابی و سرویس سیستم ایجاد می نماید.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان فرا الکتریک شهر با اشاره به اینکه به صورت سنتی دمای سیستم گرمایش در فصول سرد روی یک حد معین تثبیت می گردد اما این کار از سه منظر آسایش، محیط زیست و هزینه های انرژی، هوشمندانه نیست، اضافه کرد: محصول تولیدی این شرکت با توجه به کاهش مصرف انرژی و تأمین آسایش مصرف کننده، کالایی ارزشمند و به صرفه مالی محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2167

به "کنترل هوشمند موتورخانه با محصولی ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل هوشمند موتورخانه با محصولی ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید