کولاک شیائومی در هند ، افتتاح 5 هزار فروشگاه تا انتها سال 2019 (تور بمبئی)

به گزارش دانشنامه آریایی، شرکت شیائومی در نظر دارد تا خاتمه سال 2019 بیش از 5 هزار فروشگاه را در هند افتتاح کند. این برنامه ریزی نشان می دهد شیائومی زیرکانه به فکر تسخیر بازارهای آسیا است.

کولاک شیائومی در هند ، افتتاح 5 هزار فروشگاه تا انتها سال 2019 (تور بمبئی)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شیائومی در نظر دارد یک رکورد فوق العاده در هند ثبت کند. این روزها توجه بسیاری از برندها به بازار هند جلب شده است و بر همین اساس نیز برای رسیدن به اهداف بلند مدت خود در پی راهی برای نفوذ در هند هستند.

شیائومی نیز از شرکت های مطرح هند است که در کوشش است موقعیت خود را در هند به عنوان یک بازار رو به رشد تثبیت کند. این موقعیت قرار است با ثبت یک رکورد خیره کننده محقق گردد.

مدیرعامل شرکت شیائومی در این خصوص گفت: بیش از یک سال است که ما به وسیله خرده فروشی های آفلاین به ارائه محصولات خود در بازار هند می پردازیم و بنابراین شاهد افزایش شدید اقبال بازار محصولاتمان هستیم. خرده فروشی آفلاین یک بخش بزرگ در کشور ما است و شیائومی هم اکنون نزدیک به 40 درصد از سهم بازار آفلاین را در اختیار دارد اما ما قصد داریم این سهم را تا خاتمه سال آینده 50 درصدی کنیم.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2310

به "کولاک شیائومی در هند ، افتتاح 5 هزار فروشگاه تا انتها سال 2019 (تور بمبئی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاک شیائومی در هند ، افتتاح 5 هزار فروشگاه تا انتها سال 2019 (تور بمبئی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید