یوونتوس به دنبال مهاجم بایرن مونیخ

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران: مدافع عنوان قهرمانی سری A ایتالیا خواستار جذب مهاجم کروات بایرن مونیخ است.

یوونتوس به دنبال مهاجم بایرن مونیخ

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، براساس گزارش های منتشرشده در رسانه های ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس در پی به خدمت دریافت ماریو ماندزوکیچ است به همین منظور مسئولان این باشگاه درنظر دارند طی پیشنهادی رسمی خواستار جذب مهاجم کروات بایرن مونیخ شوند.

انتظار می رود مهاجم کروات سرخپوشان مونیخ که در این فصل بوندس لیگا با 8 گل زده بهترین گلزن این تیم در این رقابت ها به حساب می آید در تابستان آینده زمانی که روبرت لواندوفسکی از بورسیا دورتموند به آلیانتس آره نا می آید به جمع بیانکونری ها ملحق گردد.

روزنامه توتو اسپورت ایتالیا مدعی شده طرفین در این هفته تماس هایی با هم داشته اند و شماره امروز (یکشنبه) این روزنامه نیز شعله این شایعات را برافروخته است. روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت به نقل از یکی از نزدیکان ماندزوکیچ نوشت: این احتمال وجود دارد که ماریو در ماه ژوئن 2014 از بایرن مونیخ جدا گردد. یوونتوس یکی از تیم هایی است که می تواند گزینه بعدی او باشد.

از تیم هایی دیگری که به نظر می رسد علاقمند به جذب مهاجم 27 ساله تیم فوتبال بایرن مونیخ هستند می توان به رئال مادرید و تاتنهام اشاره نمود.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 394

به "یوونتوس به دنبال مهاجم بایرن مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس به دنبال مهاجم بایرن مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید