از کجا مبلمان و تاب باغی بخریم؟

به گزارش دانشنامه آریایی، امروزه مبلمان و تاب باغی و دیگر تجهیزات ویلایی مانند تاب ریکسی، چتر، باربیکیو و کبابپز، آتشدان و … جز جدایی ناپذیر و لازمه ویلا و باغ و همچون تاب ریلکسی برای آپارتمان و دکوراسیون خانه و منزل شما احتیاج است.

از کجا مبلمان و تاب باغی بخریم؟

جهت دریافت خدمات طراحی باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

در این مقاله کارایی انواع مبلمان فضای باز ویلامبل را مرور می کنیم؛ بسیاری از مردم دوست دارند که در فضای حیاط، تراس و یا ویلا خود از مبلمان باغی استفاده نمایند. مبلمان باغی برای نشستن در فضای بیرون از منزل و از استفاده از فضای بیرون بوده و انواع مختلف مانند مبلمان فلزی آهنی، مبلمان آلومینیومی، مبلمان پلیمری، مبلمان حصیری یا راتان را تشکیل می دهد که برای مناطق شرجی و با بارندگی زیاد از مبلمان آلومینیومی، پلیمری و حصیری بیشتر استفاده و برای مناطق خشک و مناطقی مسقف هستند و بارش کمتری دارند از مبلمان فلزی بیشتر می توان استفاده کرد و بیش از 30مدل را شامل می گردد. مبلمان باغی وزن استانداردی داشته و به راحتی قابل جابجایی هستند و تشک و کوسن مبلمان باغی با تنوع رنگی که دارد قابل برداشتن بوده و در زمان هایی که حضور نداریم می توانیم آن را داخل خانه و یا انبار بگذاریم.

تاب باغی نیز با بدنه فلزی آهنی با مدلهای زیبا و متنوع با رنگ پارچه دلخواه شما، آرامش بخش لحظات استراحت و برای تعطیلات شما گزینه مناسبی می باشد که با ابعاد دو و سه نفره می تواند وسیله خوبی برای نشستن در کنار کسانی که دوستشان دارید و خاطرات خوبی را برای شما می آفریند. گفتنی است که تاب های باغی به راحتی مونتاژ می شوند و احتیاج به اتصال به زمین نمی باشد و به راحتی قابل جابجایی در فضای حیاط شما هستند و ویژگی دمونتاژ شدن باعث شده که ارسال به سراسر کشور راحت تر باشد و از درب های کوچه و یا راهرو به راحتی عبور داده شوند.

از دیگر ملزومات ویلایی چترو سایه بان باغی ویلایی بوده که دارای دو مدل پایه از وسط و پایه از کنار بوده که عمده کاربرد آن با مبلمان باغی بوده که می تواند در روزهای آفتابی یا بارانی برای حاکم شدن بر شرایط جوی هوا مفید باشد و از دیدن بارش باران و نوشیدن چای و غذا در هوای بارانی بر روی مبلمان باغی و زیر چتر خود لذت ببرید و یا در کنار تخت استخری از آن استفاده کرد. چتر ویلایی با پارچه رنگ متنوع و جنس ضدآب نانو و با بدنه های فلزی، چوبی و آهنی قابل انتخاب بوده که در وسط میز و یا کنار آن جای گرفته و به راحتی قابل جابجایی و بازو بسته شدن می باشد.

مرور صفحات مجازی با تاب ریلکسی و جایگاه تابی

شاید شنیده باشید که تاب ریلکسی یا همان جایگاه تابی وسیله بسیار خوبی برای استراحت، مطالعه، مرور کردن صفحات مجازی و تماشای فیلم و تلویزیون هستش و حتی می توانید فرزندانتان را بر روی آن گذاشته و همراه با تاب خوردن بخوابانید. وقتی روی تاب راحتی یا ریلکسی می نشینید حس راحتی و حس معلق بودن در هوا را به شما القا کرده و داشتن حسی همچون پرواز از تجربیات خوب نشستن بر روی این جایگاه های تابی می باشد که بیش از 20مدل تاب ریلکسی موجود می تواند تنوع انتخاب را بالا برده و با رنگ مورد علاقه خود در فضای تراس، پذیرایی و یا اتاق و یا مدل های مناسب فضای باز برای داخل حیاط نیز از آن استفاده کرده و تجربیات شیرینی را کسب نمایید. تاب ریلکسی در دو سایز یک و دونفره بوده که می تواند لذت نشستن در کنار کسانی که دوستشان داریم را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

تاب ریلکسی به راحتی قابل حمل از درب منزل و نصب آسان داشته و در بسته بندی مناسب به تمام شهرها قابل ارسال هستند و با توجه به جنس پارچه تشک مبلی به راحتی قابل شستشو بوده و با توجه به تحمل وزن بالای 140 کیلوگرم تاب راحتی، در هر کجای خانه توسط اعضای خانواده قابل استفاده می باشد.

از اینها که بگذریم به باربیکیو، منقل و کباب پز می رسیم که در گوشه ای از تراس یا حیاط و یا حتی روی پشت بام (روف گاردن) با آن دست به هنرنمایی زده و با مدلهای گازی یا زغالی که موجود می باشد، دست به طبخ کباب زده و کباب های لذیذ و خوبی را پخت و با عزیزانتان در فضای باز یا خانه میل نمایید و شما را پخت به روش سنتی و یا کثیف شدن زمین راحت کرده و با توجه به متحرک بودن آن در هرکجای محیط که بخواهید از آن استفاده نمایید. برخی از باربیکیو ها دارای میز تاشو، کمد و کابینت و پلوپز و سرخ کن هستند که می تواند انتخاب ایده آلی برای خرید یک باربیکیو باشد.

نشستن کنار خانواده و دوستان و روشن کردن آتش

گاهی علاقه مندیم که در کنار خانواده، دوستان و آشنایان علاقه به دور همی و نشستن در شب، تعریف خاطره و یا صحبت از زندگی و کارهایی که دوست داریم انجام بدیم و روشن کردن آتش می تواند هم زیبا باشد و هم با گرمای آن محفلمان شاد و خوبتر بگردد که وجود یک آتشدان و آتشکده می تواند باعث کثیف نشدن تراس و حیاط و از طرفی ویژگی متحرک بودن باعث جابجایی راحت و همینطور پختن کباب و غذا بر روی آن و یا گذاشتن کتری و دم کردن چای و نوشیدن در کنار همراهان خاطرات خوبی را به جای بگذارد. آتشدان می تواند وسیله خوبی برای استفاده در سفر باشد و به همراه خود داشته باشید و در طبیعت از آن بدون صدمه و آسیب به طبیعت و خطر آتش سوزی، استفاده نماییم.

اگر شما نیز علاقه به شنا کردن رو استخر ویلا خود دارید استفاده از تخت کنار استخری زیبا و با کیفیت بالا می تواند باعث راحتی شما و از طرفی درازکشیدن روی آن و از استفاده از نور خورشید و جذب ویتامین های لازم بدن از ویژگی های مهم آن می باشد که با تنوع رنگ و مدل قابل سفارش می باشد. با تخت استخری می توان بدن را در راحت ترین حالت قرار داده و ماهیچه هاو عضلات بدن در شرایط ریلکس قرار گرفته و با یاری آن خستگی از تنمان بیرون برود.

امروزه شاید برای خرید مبلمان باغی و لوازم ویلایی بهترین گزینه انتخاب یک برند و یک شرکت که تولیدات با کیفیت بالا و قیمت مناسب که خدمات ارسال به سراسر کشور را داشته باشد و تمام لوازم مورد احتیاج را در مجموعه خود داشته باشد و خدمات پس از فروش و سیستم رضایتمندی مشتری و توجه به حقوق مصرف نماینده همچون مرکز خرید مبلمان فضای باز ویلامبل سرلوحه کار خویش قرار داده باشد بتواند تجربه پیروز و خوبی را برای ما ایجاد کند. این مجموعه با بیش از 100محصول فضای باز با تنوع رنگ و استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و با مهندسی تخصصی و رعایت استانداردهای لازم و ضروری احتیاج مشتریان عزیز برای خرید مبلمان و لوازم باغی را برطرف می کند. کافیست از این لینک وارد سایت ویلامبل شده و از محصولات متعدد این شرکت بازدید نمایید و با در صورت احتیاج به مشاوره و هدایت از قسمت تماس با ما سایت ارتباط برقرار کرده و یا از سایت فروش آنلاین مبلمان باغی ویلامبل بازدید نمایید.

منبع: اتاق
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1467

به "از کجا مبلمان و تاب باغی بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از کجا مبلمان و تاب باغی بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید