افتتاح باغ پرندگان زینتی شیراز

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران/فارس به همت یک کارآفرین جوان، باغ پرندگان زینتی شیراز در زمینی به وسعت 5 هکتار و با هدف ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای 100 نفر افتتاح و راه اندازی شد.

افتتاح باغ پرندگان زینتی شیراز

جهت دریافت خدمات طراحی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

محمدجواد بیات کارآفرین 19ساله شیرازی شنبه 10 خرداد در جمع خیرنگاران گفت: باغ پرندگان تزئینی شیراز، بزرگترین باغ پرندگان کشور محسوب می گردد و در آن 120 نوع پرنده تزئینی بومی 30 کشور گردآوری شده است.

او با بیان اینکه هدف از راه اندازی این باغ، ایجاد اشتغال از جهت خرید و فروش و تکثیر انواع پرندگان به شکل رسمی و قانونی است، گفت: در این باغ امکان تکثیر تخم نطفه دار جوجه و تیمچه مولد انواع مرغ، خروس و پرندگان تزئینی مانند کبوتر، قرقاول، طاووس و ... ایجاد شده است.

بیات با بیان اینکه راه اندازی این باغ زمینه سودآوری 500 میلیون تومانی را از جهت تکثیر و فروش پرندگان فراهم نموده است، گفت: نژادهای تخم گذار رهما و ویاندوز در 10 رنگ و نژاد گوشتی استرالوب و ایام ثمانی و ده ها نژاد مطرح پرندگان مختلف در این باغ خرید و فروش می گردد.

این کارآفرین جوان مدعی شد که در هیچ نقطه از کشور این تعداد نژاد با چنین کیفیتی وجود ندارد، اعلام نمود: در حال حاضر 55 بازاریاب فعال از سراسر کشور با این باغ همکاری دارند و به زودی شعبه دوم این باغ در لواسان تهران و شعبه سوم در اصفهان افتتاح می گردد.

بیات با بیان اینکه صادرات قانونی پرنده تزئینی به کشورهای حوزه خلیج فارس و افغانستان در دستور کار قرار گرفته است ابراز امیدواری کرد که این صادرات تا شهریور سال جاری 30 کشور آسیایی و اروپایی را در بر گیرد.

کارشناس بهره برداران مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی فارس نیز در حاشیه افتتاحیه این مجموعه، گفت: کار آفرینی خلق ارزش از خلاقیت است و در کار آفرینی حتما باید یک ارزش اضافه کرده ایجاد گردد و خلاقیت خود را به یک کالا یا خدمت با ارزش تبدیل کند.

زهرا موسی گفت: کار آفرین کسی است که با توجه به قابلیت های ذاتی، آموزش های دریافتی و تجربیات گذشته بتواند با ایجاد نوآوری در یکی از اجزای یک مدل کسب و کار، محصول یا خدمت، به خلق و تجاری سازی یک ارزش بپردازد.

موسی، اضافه کرد: جهاد کشاورزی استان فارس هم در راستای حمایت از کارآفرینان اقدام به برگزاری دوره های 2 و 5 روزه در زمینه های مختلف نظیر پرورش ماکیان و طیور نموده است که آقای بیات هم از کسانیست که در همین دوره ها شرکت نموده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1060

به "افتتاح باغ پرندگان زینتی شیراز" امتیاز دهید

5 کاربر به "افتتاح باغ پرندگان زینتی شیراز" امتیاز داده اند | 4.6 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح باغ پرندگان زینتی شیراز"

1 دیدگاه

YASER 20 فروردین 1400

آدرس محل باغ پرندگان تزیینی کجاست؟

پاسخ به YASER
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید