میدان ونک، از باغ های قدیم تا مراکز خرید مدرن (طراحی خانه ویلایی در زمین شیبدار)

به گزارش دانشنامه آریایی، همین طور که در خیابان های ونک قدم می زنید بساط گلفروشی، اغذیه فروشی ها و آدم های زیادی می بینید و همه این ها نشان دهنده این است که این خیابان زنده است و حس و حالتان تازه می گردد.

میدان ونک، از باغ های قدیم تا مراکز خرید مدرن (طراحی خانه ویلایی در زمین شیبدار)

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی در زمین شیبدار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

همه ما یک دور کارمان به میدان ونک افتاده و آن را دیده ایم. میدانی زنده و پررفت وآمد. شاید شاغل بوده اید و با تاکسی های ونک رفت وآمد می کردید و الان که نامش را شنیدید یاد ترافیک و شلوغی افتادید یا یاد بی آرتی هایی که اطراف میدان ونک پر و خالی می شوند. اینجا شلوغ است اما کار شما را راه می اندازد. با خبرنگاران همراه باشید.

میدان ونک مرکز خرید لباس مجلسی

یکی از اولین جاهایی که می گردد برای خرید لباس شب یا لباس مجلسی به آن سر زد ونک است. وارد خیابان پاساژهای میدان ونک شوید مغازه های لباس فروشی آغاز می گردد. خیابان کار و تجارت ونک هم مخصوص این کار است.

شکم گردی میدان ونک

همین طور که از میدان ونک به سمت خیابان ولیعصر می روید غرفه های فروش پیراشکی و فست فودهای کوچک را می بینید، اول راه هم یک مغازه بستنی و آبمیوه فروشی دم مرکز خرید ونک می بینید. برای خرید غذا می توانید به رستوران ونک که در همین حوالی است بروید.

گشت و گذار در میدان ونک

می توانید سمت ده ونک بروید و باغ ایرانی را پیدا کنید. اینجا یک باغ بزرگ است که امکانات سرگرمیی مثل زمین بازی دارد. قدم زدن در این باغ حسابی کیف می دهد و باصفاست.

بوستان آب و آتش، پل طبیعت، پارک طالقانی و گنبد مینا از جاهایی است که به ونک نزدیک هستند و جان می دهند برای سرگرمی در تهران.

در بوستان آب وآتش چه کار کنیم؟

یک روز گرم اینجا بیایید و زیر فواره هایش قدم بزنید تا خنک شوید. بوستان آب و آتش که یک پارک بزرگ برای قدم زدن و تماشا تئاتر و نمایش در سالن آمفی تئاترش مناسب است. از همین بوستان می توانید به سمت پل طبیعت بروید که پر است از غرفه های خوراکی، کافه و رستوران.

گنبد مینا بوستان آب و آتش هم بزرگ ترین آسمان نمای خاورمیانه است و فیلم های نجوم را به صورت سه بعدی نمایش می دهد. اگر عاشق آسمان و دنیای آن هستید به این گنبد سر بزنید. برای تماشا جاذبه های گردشگری ایران، مطلب عجایب تماشای دره تندیس ها را بخوانید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری، بام سبز لاهیجان، تاج عروس گیلان را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2270

به "میدان ونک، از باغ های قدیم تا مراکز خرید مدرن (طراحی خانه ویلایی در زمین شیبدار)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میدان ونک، از باغ های قدیم تا مراکز خرید مدرن (طراحی خانه ویلایی در زمین شیبدار)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید